Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-10, 22:09   #61
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Du får fortelle hvordan man skal få tak i flere matbokser da Jeg kunne tenke meg et par hello kitty ihvertfall...

Jeg er ikke riktig sikker på om jeg har lov til å reklamere for konsulentvirksomheten min her inne, så jeg tror jeg sender deg en PM i steden.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:11   #62
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sandwitch-boksene ( plass til omtrent 4-5 skiver) er kjempegode! Maten er like færsk etter maaange timer i den! Ellers er også bakebollen veldig god, og mål og mix. Tutekoppen til småbarn er også super!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 23:12   #63
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eggdeleren! Noen på jobb har knabba min

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 23:53   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Åh, jeg har en del TW. Favorittene er salatslynga (å bare skylle og tørke salaten blir aldri det samme igjen), riskokern (løv it) og potet/fruktskrellerne.

Hvor stor plass tar den?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:40   #65
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Da vet kanskje noen av dere TW-kjennere hvilken boks som er genial å ha med en liten jobbsalat i? Det mangler jeg nemlig i samlinga mi.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:45   #66
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Potetskrelleren.

Gammel 09-04-10, 11:24   #67
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Boksåpneren

Gammel 09-04-10, 12:05   #68
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Da vet kanskje noen av dere TW-kjennere hvilken boks som er genial å ha med en liten jobbsalat i? Det mangler jeg nemlig i samlinga mi.

Hva med MiniMax?

17 cm i diameter, max 7,5 cm høg. Rommer 7 dl. Helt tett lokk. Den klappes sammen og blir helt flat når du er ferdig med å spise og kan også oppbevares flatt i skapet. Tar minimal plass! Når du bruker den, kan du ha den i tre forskjellige høgder. Koster 99 kroner. Finnes også større og mindre, og jeg mener også jeg så noen røde firkanta i en brosjyre forleden dag.

Gammel 09-04-10, 13:59   #69
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har også slikkepotten som knapt er brukt tatt kvelden. Har glemt å reklamere på den. Høres rimelig merkelig ut at en slikkepott i plast ikke skal tåle et eventuelt fall i gulvet. Slikkepotten vi hadde i oppveksten min tror jeg holdt i 30 år, om ikke lenger. Tupperware burde klare bedre, så lenge de går for høy pris og høy kvalitet.

Gammel 09-04-10, 19:07   #70
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor stor plass tar den?

Hva da?

Gammel 09-04-10, 19:18   #71
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hva med MiniMax?

17 cm i diameter, max 7,5 cm høg. Rommer 7 dl. Helt tett lokk. Den klappes sammen og blir helt flat når du er ferdig med å spise og kan også oppbevares flatt i skapet. Tar minimal plass! Når du bruker den, kan du ha den i tre forskjellige høgder. Koster 99 kroner. Finnes også større og mindre, og jeg mener også jeg så noen røde firkanta i en brosjyre forleden dag.

Og dersom du kjøper den lille risten til å legge i bunnen så blir den helt ideell!
Jeg legger risten fra Crisperen i en mindre skål(lavere) og salaten holder seg bedre fordi at evnt fuktighet legger seg under risten.
(jeg har også en mindre rist som egentlig hører til Elegance-serien som passer til enda mindre boller/skåler som jeg også bruker).

Gammel 09-04-10, 19:46   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hva da?

Salatslynga.

Gammel 09-04-10, 19:55   #73
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Salatslynga.

Den tar en god del plass. Den er som en middagstallerken øverst.

Gammel 09-04-10, 20:04   #74
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jepp, løkhakkeren. Uunnværlig!

Gammel 09-04-10, 20:12   #75
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Bollen med lokk med hull til å piske krem i, matboksene... Har en hel masse og bruker mye av det ofte.
Boksåpneren er genial og potetskrelleren like så!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:37   #76
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Slikkepottene elsker jeg, og bruker hele tiden.
Isskjeen er bare utrolig god, veldig dyr synes jeg men likevel verdt det.

Ellers er bakeunderlaget supert, samt den store bakebollen med popp opp-lokk.

Har flere andre produkter også som jeg forsåvidt også er fornøyd med, men ikke alle forsvarer den høyere prisen synes jeg.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:38   #77
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Potetskrelleren er god.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 20:43   #78
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Salatslynga.

Salatslynga måler 25,5 cm i diameter og er 18 cm høy med sveiva på.

"Sjefen" min sa at salatslynga var ett av de produktene hun solgte mest av fordi den kan brukes på så mange måter. Salatslynge, oppbevaring og servering av salat (fin fordi fuktigheten legger seg under kurven) og som en stor boks med tett lokk. Det var akkurat en slik stor tett salatboks jeg savnet forleden når jeg skulle ha med meg en diger salatbolle i bilen. Jeg hadde laget salat til et selskap og hadde bare vanlige glassboller uten lokk. Det var ikke særlig praktisk i forhold til bilkjøring.

Gammel 09-04-10, 20:48   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hmm... Hva koster denne? Og hvis jeg har 18 cm mellom hyllene i kjøleskapet så går den garantert inn?

Gammel 09-04-10, 20:59   #80
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Salatslynga er på tilbud i april, ser det ut til. Normalt koster den 379,-. Nå 289,-.

Jeg har faktisk ikke sett den enda, så jeg har bare katalogopplysningene å støtte meg på. Det står i katalogen at den måler 14,7/18,6 cm. Antar da at bollen er 14,7 cm høy og at den med sveiva på er 18,6 cm. Nå du skal ha den i kjøleskapet, er det vel mer fornuftig å ta av lokket med sveiv og bruke det tette lokket. Og da måler den vel ikke mer enn rundt 15 cm, antar jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.