|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hemmeligheter i parforhold"Den som hele tiden ønsker å vite hva partneren tenker og føler fortjener ikke bedre enn å få ønsket sitt oppfylt." (ukjent)
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har ikke bevisst noen hemmeligheter for mannen - med unntak av andres hemmeligheter som jeg deler. De hører jo selvfølgelig ikke til mannen min. Jeg har ansett det som et tillttbrudd om mannen f.eks har hatt hemmelig gjeld etc - atlså ting som påvirker vårt liv som hemmelig.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har ingen hemmeligheter for drømmeprinsen. Det betyr ikke at jeg forteller alt eller at han vet alt - ikke på langt nær. Men det betyr for meg at om det er noe han trenger å vite så har jeg ikke noe han ikke kan få vite om. |
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdEr helt på linje med deg, Pappalille og er forøvrig enig i alt Skilpadda sier i denne tråden.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg skulle skrive det samme som smilefjeset |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hemmeligheter i parforhold
Jeg har ikke lest den andre tråden, men dette kan jeg i hvert fall signere på. Jeg var 28 år da jeg traff mannen min og det er virkelig ikke alt jeg gjorde de første 28 årene av mitt liv jeg vil dele med ham.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdNå har jeg tenkt og tenkt, men kan ikke komme på en eneste ting jeg bevist hoder hemmelig for mannen. Og om jeg noen gang har tenkt å holde noe hemmelig kommer det ut likevel, tror jeg lider av uhelbredelig munndiraee når det gjelder å fortelle mine ting til mannen.
|
|
|
#8 |
|
Dig for victory!
|
Jepp. Det har vel også hendt at noen har prøvd å sjekke meg opp etter at jeg ble sammen med mannen; det har han bare glist av så vidt jeg kan huske. Jeg tror ikke jeg hadde fortalt det til mannen om naboen eller noen andre kommenterte rumpa mi positivt, jeg ville antakelig bare bli brydd - jeg er ikke sånn voldsomt god til å ta i mot komplimenter.
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg tenker vel at en mann må bli glad og stolt om noen gir komplimenter kona. Mannen må vel være såpass mann at han ikke anser det som en trussel.
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdEr det bare jeg som synes det er er litt spesielt å kommentere en nabos rumpe?
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser på det som helt fullstendig uaktuelt at vår nærmeste nabo skulle kommentert rompa mi ved postkassestativet e.l., men om jeg møtte han single fyren som bor litt lenger nedi gata ute på byen og hadde på meg en smæshing kjole eller noe, da kunne det vel skjedd.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Ikke bare deg. Jeg hadde skrytt hemningsløst av den kommentaren på jobben, til drømmeprinsen, skrevet om det her og i det hele tatt. Med veldig mange |
|
|
|
#14 |
|
Har fått nytt nick
|
Hell yes! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Glittermannen hadde mest sannsynlig kommet leende inn og fortalt hva sladrete fru Pedersen hadde sagt, og deretter ertet meg i et par dager, og etter det hadde vi i felles hemmelighet ertet naboen oss i mellom. Han ville ikke tatt det som et signal på at jeg hadde prøvd å skjule noe. Hadde rumpekommrntaren kommet fra noen han visste jeg hadde et crush på hadde han frydet seg og bare ertet enda mer tror jeg.
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg forteller veldig mye til min mann, delvis fordi han er min beste venn i verden, delvis fordi jeg er en veldig åpen person. Han forteller også mye til meg. Men vi forteller hverandre ikke alt. Litt fordi vi begge har/har hatt jobber med taushetsbelagt info, fordi vi ikke deler andres hemmeligheter som er delt med oss med hverandre (det er nemlig en ukultur blant enkelte, når jeg ber en venninne holde noe hemmelig, så er det hemmelig! Også for mannen hennes!) og fordi vi har hatt liv før hverandre og ikke deler alt i detalj.
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har få hemligheter for mannen, kankje så få som ingen. Han har vært bestevennen min siden jeg var 13 år, og bestevenner deler det meste. Han har trøstet meg når jeg har hatt kjærlighetssorg, advart meg mot teite fyrer, passet på meg i stupfylla, lånt meg penger, kjørt meg hjem etter fest og hørt på utallige ungjentebetroelser. Da vi ble kjærester i russetiden visste han det meste, og slik har det fortsatt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdOg klart jeg hadde fortalt om naboen komlimenterte rompa mi. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har vel ingen bevisste hemmeligheter fra mannen, med mindre det er noe andre har betrodd meg, men da er det jo deres hemmelighet. Det er sikkert masse han ikke vet, fordi jeg ikke har tenkt på å si det, og det lever vi begge godt om. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdIngen hemmeligheter nei.
|
|
![]() |
|
|