|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sulter det folk i Norge?SF: jeg leter heller ikke opp frp-folk for å bli venner med dem, men hvis jeg i utgangspunktet har syntes de er greie nok å bli venn med på FB så skal det litt mer til en en slik melding eller det at jeg fikk vite de var frp-ere for å slette dem, alternativt be dem slette meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Sulter det folk i Norge?
Sånn ja. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sulter det folk i Norge?[quote=annemede;2184431]Ha, jeg har visst ingen sånne venner jeg, dvs jeg har bare ordentlige venner.[/quote Ja, jeg takker høyerer makter for at det "bare "er noen tidligere klassekamerater fra ungdomsskolen som har skrevet slikt vås...
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sulter det folk i Norge?I et byråkrati kan det lett være (gjerne de som virkelig trenger hjelp) som faller mellom to stoler. De har krav på hjelp, men de har ikke ressurser til å søke om det. Det går ingen autmomatikk noe.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Sulter det folk i Norge?Jeg har også sett den Frp-greia der på FB. Det er så dumt at jeg ikke gidder å svare en gang. Faens bortskjemte egoister. Pardon my french.
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: Sulter det folk i Norge?For øvrig innebærer min jobb at jeg møter norges fattigste. Det er mange som lider og er (etter forholdene) fattige i Norge, men ingen skal behøve å sulte. Selv ikke de som bruker opp sosialhjelpen sin på utbetalingsdagen. De har krav på nødhjelp til mat daglig allikevel.
|
![]() |
|
|