|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Sykle uten støttehjul, ja? Mine var 3,5 og 4 da de lærte det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Storesøster på 5 år hverken kan eller vil.. Har akkurat fått henne til og ville sykkle på tohjuls sykkel med støttehjul
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?
Det er godt å høre. Sykling er ingen prioritert syssel for snuppa heller. Jeg tror rett og slett ikke hun ser poenget.
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Eldste var 7 år, de to i midten var 5 år.
|
|
|
#5 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Det er vel veldig individuelt. Eldste her begynte vel da hun var 3-4 år. Og i hennes bhg fikk jeg inntrykk av at det var helt normalt. Men selv var jeg 5 år husker jeg.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Poden droppet støttehjulene rett før sommeren. Han blir 5 i september.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Min nybakte fjerdeklassing sykler! |
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Pompen driver og øver seg nå om dagen. Han fikk ny sykkel i forrige uke. Støttehjulene fra den andre er alt for små(som resten av sykkelen) så da må han bare.
|
|
|
#10 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?Mine barn er snart 6 og snart 4, ingen av dem kan sykle.
|
![]() |
|
|