|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når Londonturen jeg har gledet meg til et halvt år går i vasken på grunn av ASKE. |
![]() |
![]() |
#63 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...
Eller Raga-konserten man var SÅ klar for blir avlyst/utsatt av den samme f........ aske! :gah:
![]() |
#64 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Hm - kanskje jeg ikke er så hissig.
![]()
![]() |
#67 |
Epikur
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Å få gøgg på meg. Jeg HATER klisne barnefingre på tøyet, på halsen og i håret.
![]() |
#68 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når jeg bærer masse småting leker feks. En ting ramler ned, jeg bøyer meg for å plukke den opp. Da ramler en annen ting. Prøver å plukke den opp, så ramler neste ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Kjenner meg igjen av mange av utsagnene. Jeg er nok en hissigpropp av dimensjoner ...
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
--
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Det er ikke så mye her hjemme som irriterer meg. Ihvertfall som jeg kommer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
kamerat
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Borrelås-og-strømpebukseproblemstillingen, ja.
![]() |
#73 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ungene lurte på hva som var gale med meg her nå....., har helt vondt i magen av latterkrampe her |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Her er oppfølgeren: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#76 |
Pauset
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Jeg kom på det som kanskje irriterer meg mest. Det er folks manglende kømoral. Står noen foran deg i køen og de åpner en kasse til.. ja så er det fortsatt foran deg i køen, og du kan ikke bare gå foran! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Glad
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Jeg kjenner jeg blir sint bare av å lese denne tråden. Strømpebukser som ruller.
![]() |
#78 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Det går da ikke an å være irritert på støvsugeren!
![]() |
#79 |
Sviiisj!!
|
Det er tydeligvis mye glede å finne i irritasjon også. Jmf denne tråden.
![]() |
|
|