Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 23:16   #61
hera
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2010
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Jeg har sort blank.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:37   #62
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Hvit eller lys lys blå.
Har ikke, men ønsker meg veldig en.

Gammel 19-11-10, 23:21   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på en Kitchen Aid. Men trenger man egentlig en når man aldri baker? Jeg spiser ikke mel overhodet, kun til helt spesielle anledninger.

Hva bruker man den ellers til?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 09:46   #64
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte grå i går.

Har ønsket meg i mange, mange år - men slo til da vi skal få den til jul. Kjøpte grå fordi vi har blender i samme farge, og den er samme farge som kjøkkenet.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 09:47   #65
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har lyst på en Kitchen Aid. Men trenger man egentlig en når man aldri baker? Jeg spiser ikke mel overhodet, kun til helt spesielle anledninger.

Man kan jo også kjøpe med litt tilleggsutstyr for kjøttkverning, islaging osv.
Piske krem (uten å bruke mannen ), egg og sukker hvitt.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:46   #66
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av hera, her.

Jeg har sort blank.

Det har jeg også, kjøpte den fordi det var den jeg likte best.

Gammel 20-11-10, 10:47   #67
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Synes det høres ut som at du klarer deg fint uten altså!

Gammel 20-11-10, 10:56   #68
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kremfarget. Det passer best fordi jeg skifter farge på litt småting ii stue/kjøkken et par ganger i året, og da ville jeg blitt for bundet av en rød KA.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:55   #69
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har spekulert i et halvt år nå om jeg skal kjøpe lys rosa som jeg har mest lyst på eller om jeg skal safe med hvit siden den skal være med i mange år fremover.

Gammel 20-11-10, 15:53   #70
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Synes det høres ut som at du klarer deg fint uten altså!

Ja, jeg gjør det. Men den er kul.

Egentlig vil jeg ikke ha mer på benken heller. Jeg baker altså en gang i året, maks, og da gjerne Maximillias aniskringler til jul. Og så lager jeg en kake til hver bursdag. Ellers spiser jeg ikke mel, gjærbakst eller noe med sukker til vanlig. Unntak forekommer.

Jeg har blender, håndmikser med eltekrok (greit å ha), stavmikser med ballongvisp og minifoodprocessor og kjøkkenmaskin med food processor. Den kjøkkenmaskinen har jeg brukt EN gang på de ti årene vi har hatt den. Food processoren aldri. Det er så mange deler, og jeg glemmer fra gang til gang hvordan de skal skrus sammen.

Trenger jeg en da? Men den er FIIIIN!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 19:21   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser heller ikke brød, men barna gjør jo. Og denne er perfekt til to stk. Mims hellebrød. Og den står fremme, hvilket gjør terskelen ekstremt lav for å røre dem sammen.

Kanskje jeg skal gjøre det nå, forresten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.