|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Om dere ender opp side om side med en ukjent på gåtur, hva gjør dere da? | |||
| Går saktere. |
|
59 | 39,60% |
| Går fortere. |
|
72 | 48,32% |
| Går i samme tempo. |
|
13 | 8,72% |
| Ber vedkommende flytte seg ut av veien. |
|
1 | 0,67% |
| Stopper opp i panikk. |
|
1 | 0,67% |
| Dustepoll. Jeg går ikke tur. |
|
3 | 2,01% |
| Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjent[quote=him;2206392]Dette er jo en logisk feil. Hvis jeg starter alene, og tar igjen noen så går jeg selvfølgelig forbi dem. Hvis jeg starter alene og blir tatt igjen så går de selvfølgelig forbi meg. I hvilke situasjoner er det man havner side om side med noen som man i utgangspunktet ikke går tur med? quote]
Det tenkte jeg også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjent
Jeg har ikke tenkt på det som spesielt awkward engang, jeg. Jeg konstaterer at jeg er litt rar |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentTror jeg hadde spurtet i fra. Men vet egentlig ikke. Mulig jeg hadde gått saktere, men jeg stemte altså fortere.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentFortsetter i samme tempo, og lar vedkommene slakke eller øke farten
|
|
|
#5 |
|
snur
|
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentJeg går så sakte at jeg ikke trenger å sakke tempo for å få noen til å gå fra meg
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentGirer opp eller ned alt ettersom, stemte ned da jeg liker best å ikke ha noen rett oppi rumpa på meg.
|
|
|
#7 |
|
_Kine på nybaktmamma
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentKlint til med.... "How you doin` ?
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentJeg går ikke tur, og unngår derfor å havne i slike situasjoner.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentGår fortere.
|
![]() |
|
|