|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?
:smelt: Jeg fikk tårer i øynene av å lese teksten og å tenke på at mannen din sang denne til deg....
![]() |
#62 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?"Mysteriet deg" med Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson synes jeg har passende, rørende tekst i bryllup. Du får finne deg en partner å synge med...
![]() |
#66 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Jaaaa, vi danset nemlig "brudevalsen" til den sangen, og det slo an veldig! Vi hadde ikke lyst på tradisjonell vals.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Åja, jeg kan ikke teksten jeg jeg altså, jeg bare kopierte denne fra hjemmesiden til Lars Bremnes. Hvordan er det den skal være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Juba Juba
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Close to you, Carpenters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg legger meg paddeflat i unnskyldning, jeg ser at du har rett og jeg tar feil, jeg byttet om første og siste vers
![]() |
#71 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?Den ulitmate bryllupssangen er Av längtan till dig Cajsastina Åkerström / Åsa Jinder Musik: Jan Krantz I en evighet levde jag som om du inte fanns. I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära. Och jag trodde jag fann dig, men du va nån annanstans. Och varje gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte va sann. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste mänska jag nånsin mött. Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig. Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden, jag såg den. Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig. Jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig. Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart: Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna. Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart det skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart
![]() |
#72 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Den ultimate brylluppssangen?
Denne er perfekt. Utrolig vakker!!!
![]() |
#73 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?Songbird :-) (Eva Cassidy) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Pirkete
![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?Denne synes jeg er fin, enkel og nydelig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Så stor, den lille lykken
|
Det er et vesentlig poeng.
![]() |
#78 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Den ultimate bryllupssangen?Av og til så er det vel så flott å lese opp et dikt, som det er å synge |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Stadig underveis
Ikke spesielt romantisk skjønner jeg
Dette synes jeg var unødvendig å skrive. Dersom hun synger fint er det jo kjempekoselig for broren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
X First Lady
Selvsagt er det det og de fleste setter stor pris på det. |
![]() |
![]() |
![]() |