Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gammelmannsgodis

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:09   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gammelmannsgodis

After Eight er bare nydelig.

Gammel 04-02-07, 21:30   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade med mint burde vært forbudt ved lov!!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:44   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nero er rågod. Og mokkakrisp eller hva den heter (finnes i krokan også). Herregud nå fikk jeg lyst å fråtse i snop§!

Gammel 05-02-07, 12:48   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

After Eight er nydelig, men det er Nestle som produserer og derfor kjøper jeg ikke.

Why??

Gammel 05-02-07, 20:49   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Why??

HAr du ikke fått med deg boikotten av Nestlé?
Har vært endel diskusjoner rundt deres markedsføring av barnemat.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:52   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

NonStop er da ikke gammelmannsgodis!

Det er ganske mye jeg faktisk aldri har smakt, skjønner jeg. Monolitt og Nero feks. Selges dette noe særlig da?
Og Mandelstang smakte jeg for første gang for ikke lenge siden. Den var ganske god.

Gammel 05-02-07, 21:42   #7
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

NonStop er da ikke gammelmannsgodis!

Det er ganske mye jeg faktisk aldri har smakt, skjønner jeg. Monolitt og Nero feks. Selges dette noe særlig da?
Og Mandelstang smakte jeg for første gang for ikke lenge siden. Den var ganske god.

Nero selges vel mest på "store" butikker, som Ultra, Meny osv. De har dem på 7/11 og. Fantastisk herlig sjokolade! Lakris inni og sjokolade rundt.

Gammel 05-02-07, 21:45   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Nero selges vel mest på "store" butikker, som Ultra, Meny osv. De har dem på 7/11 og. Fantastisk herlig sjokolade! Lakris inni og sjokolade rundt.

Njaa...skeptisk..

Gammel 06-02-07, 13:58   #9
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Nei usj. Nero er det ekleste jeg kan tenke meg. Det er oppriktig talt en av ytterst få sjokolader jeg faktisk ikke greier trøkke i meg.

Hobby derimot... nei uff, nå må jeg slutte å fantasere om godteri! Ikke bra det der!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 14:35   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du bor i Oslo kan du få kjøpt verdens beste lakrissjokolade den heter Lakris Draumur og blir solgt på Deli de Luca *dagens reklame*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.