Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når sto du opp i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 10:44   #61
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når sto du opp i dag?

Ungene stod opp kl 7, men eg fekk lov til å slappa av til 8.
Eg kan ikkje begripa korleis da har seg at i vekene må eg slepa dei ut av sengene 7.30, mens i helgene er da gjerna full rulle ein time før....

Gammel 01-05-10, 10:45   #62
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Nå kl. 10.30 sto jeg opp.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:46   #63
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Dere som sier at det blir bedre. Min eldste er snart seks,og hun er ofte oppe tidlig.Ihvertfall i helgene.Så når snur det???

Mine står stort sett opp kl. 7 enda, alle tre, men de klarer seg selv i noen timer slik at vi står opp 8.30-9. Dermed er livet mye bedre.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:48   #64
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

09.30 var jeg og lillemor oppe...

Gutta sto nok opp i 8 tiden, sambo hadde vært oppe og laget frokost til dem og lagt seg litt igjen..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:48   #65
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som sier at det blir bedre. Min eldste er snart seks,og hun er ofte oppe tidlig.Ihvertfall i helgene.Så når snur det???

Det blir bedre fordi jeg slipper å stå opp, ikke fordi de sover lenger.

Trettenåringen min har forresten begynt å sove litt lenger i det siste.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:50   #66
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden våknet ni. så tullet vi i sengen før vi sto opp 9.30.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:52   #67
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi ruslet opp rett rundt åtte i dag.

Gammel 01-05-10, 10:58   #68
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Odin kan finne på å stå opp halv sju i helgen, men han trenger ikke oss oppe så tidlig.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:05   #69
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Atte, jeg var sånn som barn, og er det fortsatt, så det gikk aldri over...

Gammel 01-05-10, 11:09   #70
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ni. Det var en gledens dag da ungene lærte seg å skru på tv-en selv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:16   #71
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ni sto vi opp i dag

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:19   #72
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Nå sto jeg opp igjen.
Sønnen var stuptrøtt, stakkar, så da han sovna, la jeg meg igjen. Så sto mannen opp og tok over styringa.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:22   #73
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Minstemann var solskinnsblid og klar for ny dag kvart over seks, men etter bleieskift, kos og tvangsamming sloknet han igjen, og vi sov til klokka 8. Glad så lenge den puppen virker så søvndyssende.

Gammel 01-05-10, 12:08   #74
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Klokken åtte var storebror hos naboen og ringte på...

Hadde jeg vært naboen din da så ville du fått en liten lekse.

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg kan ikkje begripa korleis da har seg at i vekene må eg slepa dei ut av sengene 7.30, mens i helgene er da gjerna full rulle ein time før....

Slik er det her også dessverre.

Barna står heldigvis opp og klarer seg litt selv her nå om morgenen. Setter på TV, Wii el.l. Og de kan finne seg frokostblanding, knekkebrød el.l. Men det hender seg det skjer litt småtteri allikvel, de krangler og river ned rommene sine etterhvert så da er det bare å stå opp. I dag sto mannen opp kl 9.20 og jeg kl 9.50. Da hadde vi vært delvis våkne siden 6.30 da!

En lørdag for noen uker siden så fant Lillesøster den nye tannkremen sin på badet, og når vi oppdaget det så var den under halvfull. Da ble det full gjennomgang av skap og skuffer med potensielt farlig innhold ja!

Nå er stort sett det verste som kan skje at hun vrenger av seg en tung tissebleie og gjør fra seg på gulvet.

Gammel 01-05-10, 12:13   #75
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg sto opp for dagen i ni-tida, men var våken mellom fem og seks etter bleieskift da. Lillegutt gliste og bablet og herjet en times tid mens jeg halvsov og rusket ham i håret, og så sovnet vi visst begge to.

Gammel 01-05-10, 12:16   #76
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke stått opp ennå.

Gammel 01-05-10, 12:21   #77
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg sov til kvart over 9, men mannen var oppe med ungene fra ca 06:30 tror jeg..Jeg skulle egentlig bare våkne til litt men mannen hadde vist ikke hjerte til å vekke meg. Veldig deilig å sove litt.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:22   #78
Syncopa
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Syncopa er litt kulSyncopa er litt kul
Standard

Vi har barnefri i helga, så vi var ikke oppe før 12. Er mye som skal tas igjen før man kan komme seg ut av senga når det ikke er unger hjemme

(Mor Theresa)
Syncopa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:23   #79
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ti over elleve. Så da rekker jeg ikke å gå i tog i dag.

Gammel 01-05-10, 12:35   #80
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sto opp med minsten kl. 8.30.
Og jeg var på vift i går og ikke hjemme før etter 4, så jeg har ikke sovet mange timene jeg heller.

Men jeg har faktisk vært utrolig effektiv i dag, har vasket kjøleskapet, bakt oreo-kake, rullet 30 konfirmasjonssanger og vasket et kjøkkenskap.

-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.