Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nrk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 02:35   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Nrk

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Klart man kan like dette også. Har du hørt Blue Hawaii med Black Ingvars(Heter de det??

Ja - den er faktisk litt kul!

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:35   #62
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei - ikke til chatten. Til gubben. Han har sovnet på vorspiel til en forandring. :bor med partykattungen:

Godt å høre at du ikke har fått hjernen din aldeles kokt foran TV-en ennå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:36   #63
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Her:

(Kilde: youtube.com)

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:37   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan man laste ned den chatten der tro? Den er jo artig den der.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:39   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der var den ja - den er morsom.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:47   #66
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man laste ned den chatten der tro? Den er jo artig den der.

Hvem er du, og hva har du gjort med Smilefjes?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 08:13   #67
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Alt man går glipp av når man legger seg samtidig med ungen ... Jeg har en far som legger seg seint, så jeg har fått referert dette før. Stadig like morsomt!

Gammel 02-05-10, 08:40   #68
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ble reddet. Laptopen hadde ikke mer strøm og da kom jeg meg faktisk løs. Skremt men noenlunde hel.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 08:50   #69
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg får sånn Poltergeist-feeling. Sånn "Run to the light!"
Jeg greier ikke å skru av.

:erfart:

Godt du klarte å komme deg løs til slutt.

Gammel 02-05-10, 10:45   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nuh: Jag trodde änglarna fanns bara i him'len. Men det var innan jag møtte dig. Nu har jag en ängel her hos mig.

TAKK for faen! Jeg og mannen hørte den for første gang i fellesbussen på vei hjem fra julebord i 2007, bussjåføren satt og sang med og elsket tydeligvis denne musikken her. Men det verste av alt var at jeg ikke fikk den ut av hodet før laange tider etterpå, og jeg begynte til og med å LIKE den litt.

Nå har jeg vært fri ganske lenge, helt til denne tråden. :nynner hysterisk:

Gammel 02-05-10, 10:49   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

:sender metallica:

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 10:51   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjalp faktisk litt. Men plutselig fikk jeg Kristian Valen som parodierer Nothing else matters i danseband-versjon, i hodet.

Gammel 02-05-10, 10:52   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

(Kilde: youtube.com)

Gammel 02-05-10, 10:52   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg nekter å trykke på den linken Iset. Fy fader.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 10:55   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kom igjen, du kommer til å angre, men det er faktisk litt verdt det!

Gammel 02-05-10, 10:57   #76
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Den Valen-saken har jeg ikke fått med meg tidligere.

Jeg puster lettet ut for at SF kom seg løs i går, men jeg sitter med en liten følelse av at hun kan ha blitt miljøskadet.

Den fordømte englarna sangen har jeg vært plaget med tidligere, og jeg har samme opplevelse som Iset. Her må vi sette til verks tiltak for å minimere skadene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 11:41   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey - Black Ingvars gjorde jo den musikken nesten hørbar jo!

Gammel 02-05-10, 11:52   #78
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kor i alle dager, det var liksom her det var fest ja, så hvorfor slo jeg av tv'n og gikk og la meg? :undre:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 11:58   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 12:06   #80
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stygge linken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.