|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingI Trondheim er det ikke noe poeng å kjøre lengre enn til nærmeste BK(ca 5 min. kjøretur), jeg synes stort sett at junkutvalget her i byen er særdeles dårlig.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Jeg skjønner ikke hvordan man ikke kan skjønne det.
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHvor villig jeg er til å kjøre enke om ærend til McDonalds? Ikke villig i det hele tatt. Det må være i nærheten der jeg er der og da, evt. på veien dit jeg skal.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingDispenserbrus smaker høgg ja, det er grusomt. Og alle burgerne på Maccern smaker stort sett likt, samme hvilke det er. Burgerbrødet kan se forskjellig ut, men det smaker det samme uansett. Så det er ikke vits i å løpe gledeshylende til McDonalds når en ny burger kommer på menyen, har man smakt en burger der har man smakt alle.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi drar gjerne på McDonalds eller Burger King i forbindelse kinoturer med ungene, eller på en ekstra travel ettermiddag hvor vi ikke rekker å lage middag selv. Ungene liker det veldig godt, og vi kan bruke det som belønning noen ganger.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser der av og til, når vi alt for late til å lage mat |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg hadde ikke vært villig til å kjøre langt for å gå på McD eller BK, nei. Hvis det ikke er et slikt sted i umiddelbar nærhet av der vi befinner oss, så velger vi noe annet.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg gidder ikke kjøre langt, max ti minutter. Egentlig hadde jeg ikke giddet kjøre ti minutter heller, man blir bortskjemt av å bo sentralt.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Glittermannen benytter seg kun av McDonalds om det er i umiddelbar nærhet av der vi allerede er, og det ikke finnes bedre alternativer i nærheten, det er aldri et sted vi bestemmer oss for å dra, og legger ruta dit.
|
|
|
#11 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår ting tar lenger tid enn beregnet, alternativene er for dyre og vi vil unngå at ungene fyker i tottene på hverandre fordi de er grinete. Men jeg foretrekker å ikke spise der.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#12 |
|
villende
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingDe gangene vi spiser på MacD eller BK det typisk fordi vi er på reisefot og det ikke finnes noe bedre alternativ. Jeg kunne nok ha brukt det som "krisemat" på dager med ekstremt dårlig tid hvis det ikke var for at barna mine virkelig ikke liker den typen junk. De foretrekker pølser. En sjelden gang spiser vi is der før en kinotur. Vi reiser ikke til noen av stedene, vi spiser der fordi det er (på vei) til stedet som er målet for turen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi bor i nærheten av både BK og Mc (5 min å kjøre), men hadde nok ikke dratt langt for å få dette. Jeg likte McD og BK burgere tidligere, men når klarer jeg bare en halv før jeg får litt brekninger. Likevel velger jeg ikke salatene for de liker jeg ihvertfall ikke.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingEkstremt sjelden, siden det ikke er noen sånn sjappe her på Stjørdal.
|
|
|
#16 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTja vi bor ikke langt unna en McDonald, men er der sjeldent. Vist vi spiser på mc eller burger king er det fordi det er i umiddelbar nærhet, fordi vi har lovet ungene at de skal få velge hvor vi skal spise, eller fordi vi er på et senter og vi stopper innom på veien hjem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår det kommer til kjøring så har vi aldri kjørt til Trondheim for å gå på McD/Burger King nei. Det synes jeg ikke det er verdt. Men jeg synes maten er helt ok. Ikke noen store opplevelse, men ikke helt pyton heller.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Har noen sagt noe om det? Jeg kaller McDonalds og lignende for gatekjøkken, selv om jeg også bruker ordet om "ikke-kjede-steder". Hvem som har den sunneste maten, aner jeg ikke - det finnes helt klart steder som har sunnere mat enn McD, men det finnes sikkert noen som har usunnere også.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Ok. Jeg fikk bare et inntrykk av at McD og Burger King på en måte er verre enn burger kjøpt på andre steder.
|
![]() |
|
|