|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pauset
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg syns ikke man skal pålegge andre å måtte betale så mye for å delta på utdrikningslag. Det bør være mulig å kunne delta på deler av utdrikningslaget i såfall. Slik at det ikke skal være lommeboka som bestemmer om man kan delta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?1000 kroner + tur på byen og drikke høres veldig dyrt ut.
![]() |
#63 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg vet om en forlover som hadde invitert alle til langhelg i spania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Det høres jo helt ellevilt ut. Da måtte alle være single og barnløse. Jeg hadde ikke reist fra mann og barn i flere dager på grunn av et utdrikkingslag.
![]() |
#65 |
Pauset
|
Snakk om at enkelte tar av...... Det viktigste må da være å ha det hyggelig med venninner. Et godt måltid mat og noen glass med noe godt...... :gammeldags: |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Dette her var mannens forlover. Tror forloveren trodde at det er HEEEELT greit for alle mannfolka å komme avgårde. Samt at selvfølgelig har alle grisemye penger å bruke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg er nå invitert med på utdrikningslag til min kommende svigerinne(hun skal gifte seg med min bror).
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg regnet nesten med det... Vips, så er prisen oppe i kr. 750. Vel,vel, det er uansett mye spennende inkludert for hver av deltakerne, men det hadde ikke gjort noe for lommeboka om det hadde vært et litt enklere utrdrikkingslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Når jeg ble drukket ut betalte vennene mine 250 kr. hver. (Tror jeg. ) Da fikk jeg sminke for 500, klær for 500, mat, drikke, og dildoparty. (I tillegg samlet jeg inn endel penger den dagen til å handle på dildoparty for! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Hvorfor kan du ikke bare si det til henne nå? Ikke skriv et sånt brev og forsure opplevelsen hennes, vel? Hehe, dere skal jo være i familie, jeg ser for meg at det der er en sånn ting som kan dukke opp i mange år om du gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg synes det er idiotisk å sette opp et arrangement som skal koste så mye om ikke alle kan være med pga det. Da får man evt sette differensierte priser. Studentpris, pensjonist- og barnepris (halv), og singel barnløspris. Legg gjerne til flere. Jeg har måttet la vær å være med på utdrikningslag som student, og det er ganske kjedelig. Det er jo ikke på slutten av våren man har meste penger heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?1000 kr høres helt vanvittig ut, synes jeg. I hvertfall når bytur og drikke ikke er inkludert.
![]() |
#73 |
|
Fordi hun skal ikke vite noe om tidspunktet for utdrikningslaget.
![]() |
#74 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Åkei, jeg trodde du skulle forklare henne grunnen, altså at det var fellesferie og at det ble for dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|