|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir supernervøs på eldstes vegne hver gang hun skal et eller annet hun gleder seg til, eller har nye klær/utstyr/etc med seg på skolen, hver gang hun skal steder der hun bør ha venner å snakke med for å ha det bra osv. Hun har blitt mye mobbet opp gjennom skoletiden sin, for alt og ingenting. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?I situasjoner jeg ikke har kontrollen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jobbintervju. Jeg reagerer på nervøsitet at jeg babler noe helt hinsides.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs foran eksamen, ikke lang tid i forveien, men sånn ca siste kvelden. (Hadde nervøsiteten kommet litt tidligere, ville jeg sikkert sluppet å være så nervøs kvelden før. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er også nervøs når jeg skal prate foran store forsamlinger, når jeg skal gi noe av meg selv (særlig ift følelser kanskje), når jeg skal til legen (selv om jeg er trygg på han og alt, så hater jeg å legge frem hvordan jeg har det), når Peder utfordrer seg selv og vil prøve ting han kanskje ikke helt har kontroll på, når jeg skal fremføre noe foran andre folk. Slike ting.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Før kunne jeg bli nervøs av mye rart. Eks. å snakke i forsamlinger. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Jeg har opplevd dette en gang, og det var mildt sagt nervepirrende. Kan ikke forestille meg hvordan det er for deg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Når jeg skal snakke i store forsamlinger, tannlege, viktige telefoner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs av folk, kort og greit. Mange folk, få folk, samma det. Særlig om det er folk jeg vil at skal like meg, eller det er grunnlag for en ekte eller innbilt konflikt av noe slag. Det årlige antiklimakset er medarbeidersamtale. Jeg har gjort det noen ganger, jeg har en super sjef, det pleier å gå strålende, men likevel. Jeg dævver!
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Hvor skal man begynne? Jeg blir nervøs for tannlegen og for å fly, og skulle noen ønske at jeg satte meg på en hest, hadde jeg nok blitt nervøs for det og.
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir alltid nervøs når jeg skal til legen, om det så bare er for å fornøye allergimedisin.... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Rett før et jobbintervju!
|
|
|
#13 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Å komme på tilstelninger der jeg ikke helt vet hvor jeg skal sitte og hvem jeg kan sitte med og menge meg med...
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er ikke så veldig redd for å snakke i store eller små forsamlinger så lenge det gjelder jobb, politikk og denslags, i hvert fall ikke hvis jeg er godt forberedt (og det ER jeg). Å holde mer personlige taler, som i mamma sin 60-årsdag eller en av bestekompisenes bryllup, derimot, er skummelt. Det er mye nærere og mer personlig - og så er jeg jo en sippe som må passe på å ikke begynne å grine. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Privat er der ikke så veldig mye som gjør meg nervøs - det eneste må være om jeg har vært å tatt prøver hos legen og ventetiden til man får resultatet kan gjøre meg veldig nervøs, men det er fordi jeg alltid tror det verste. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Det er ikke så mange situsajoner som gjør meg direkte nervøs, tror jeg. Å prate foran en forsamling med kjente er vel noe av det som gjør meg mest nervøs. Ukjente er bare gøy.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Nei, ikke jeg heller.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Tannlegen, høyder, og før det jeg vet blir ubehagelige samtaler, live eller pr. telefon. |
|
|
|
#19 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg liker ikke å ringe og snakke med folk. Jeg har ikke telefonskrekk, men det å ringe til gamle kjente som det er lenge siden jeg har snakket med er skummelt. Generelt blir jeg litt nervøs i settinger der jeg er usikker på hvordan jeg bør hilse og presentere meg.
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
Jeg dulter på Kanne og signerer ord for ord. Bortsett fra at jeg alltid er litt nervøs før forelesninger og presentasjoner, og ofte er den som rekker opp hånda og stiller spørsmål. Disputasen var Det Skumleste Ever. |
|
|
|
![]() |
|
|