Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange is spiste ungene i dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-10, 20:29   #61
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange is spiste ungene i dag?

4 eller 5 på minstemann, hvorav kun en var kroneis, resten saftis.

størstemann rundt 3 tror jeg, han gikk tog den første stunden av 17.mai, derav ble det minst is på han i dag men tror ikke han brydde seg

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:30   #62
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Der forsynte hun seg med nr. 8. Imponerende. Men jeg sa jo hun skulle få så mange is hun ville, så da så.

Får dere noe annet enn is i henne da? Eller er det det hun spiser i dag?

Mine to har spist to kronesis hver, to (eller var det tre?) pølser, ingen kakestykker, litt brus og ellers tre vanlige måltider: Skive til frokost, kyllingsalat til lunsj og risengrøt til kvelds.

Vår eldste på åtte hadde kastet opp dersom hun hadde spist mer is, sjokolade eller godteri i dag. Vi kjenner henne, for å si det sånn. :roll:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:33   #63
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjuåringen har spist én kroneis med jordbær.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:38   #64
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

snuppa spiste 2 lolipop og en kroneis og en friskis, også et stykke med iskake..
klumpen spiste to lolipop.

i tillegg har de spist 1 skive til frokost. 2 hotdog hver, og klumpen har spist en bolle. også da vi kom hjem lagde vi skiver med makrell i tomat som gikk ned på høykant..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:41   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ti.

Eldste sa hun skulle spise 30 is i dag. Hun spiste 2. Minsten spiste 1.

Gammel 17-05-10, 20:43   #66
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niåringen spiste syv, trettenåringen ca. ni. Pluss litt dessertis på begge. Jeg sa de fikk så mye de ville, bare å hente i fryseren. Jeg vet ikke om trettenåringen er helt ferdig enda...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:44   #67
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen. De spiste bløtkake, sjokoladekake, vaffel, muffins, dessert og sukkertøy.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:47   #68
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trettenåringen er nå oppe i fjorten, og fryseren er tom.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:47   #69
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Får dere noe annet enn is i henne da? Eller er det det hun spiser i dag?

Mine to har spist to kronesis hver, to (eller var det tre?) pølser, ingen kakestykker, litt brus og ellers tre vanlige måltider: Skive til frokost, kyllingsalat til lunsj og risengrøt til kvelds.

Vår eldste på åtte hadde kastet opp dersom hun hadde spist mer is, sjokolade eller godteri i dag. Vi kjenner henne, for å si det sånn. :roll:

For mine jenter kommer det i tilegg til mat. De har ikke spist kake eller noe annet søtt idag. Pølser spiser de ikke. Spiste kylling til middag. De spiser riktignok mindre enn vanlig til mat men det er dag i året det handler om. Ikke noe skjer jevnlig.

Gammel 17-05-10, 20:54   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen Han kom forøvrig på det 30 minutter etter leggetid - og mente at det var tragisk. Istilgangen har selvfølgelig vært til stede - både hjemme og på besøk, men han har rett og slett ikke tenkt på det - får da.
(at han har spist sånn ca en kilo jordbær telte ikke)

Her har det vært skikkelig hustrig, så vi har ikke tenkt automatisk på is akkurat.

Gammel 17-05-10, 20:54   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

For mine jenter kommer det i tilegg til mat. De har ikke spist kake eller noe annet søtt idag. Pølser spiser de ikke. Spiste kylling til middag. De spiser riktignok mindre enn vanlig til mat men det er dag i året det handler om. Ikke noe skjer jevnlig.

Jeg skjønner bare ikke at man får plass til mat når man spiser fjorten is. Og jeg skjønner heller ikke at de ikke spyr.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:55   #72
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Minsten var fast bestemt på at han skulle spise 17 is i dag siden det var 17.mai. Vel, han har spist en og ikke spurt etter flere

Gammel 17-05-10, 20:58   #73
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

1 på jenta, 0 på gutten. Men hvis du spør om antall kakestykker blir saken en annen...

Gammel 17-05-10, 21:00   #74
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skjønner bare ikke at man får plass til mat når man spiser fjorten is. Og jeg skjønner heller ikke at de ikke spyr.

Nå spiste ikke mine 14 is, men mange var det, i tillegg til vanlig mat (tre fulle måltider). Jeg hadde ikke klart å holde følge med snart 5 åringen, 7 is er mye! Selv om målet hans var 100. hn har nå lgt seg, uten vondt i magen - men hva natten ev. vil bringe vet vi ikke ennå....

Gammel 17-05-10, 21:01   #75
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Den eldste har spist 2,5 og den yngste har spist 1 is. Men de har jo og spist vafler, kake, mer kake, godteri osv osv

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 21:04   #76
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke helt tellinga, siden jeg har vært med og arrangert dagen på skolen, men min mor mener det ble 4 eller fem på dem hver. Da dreier det seg om en kroneis og resten lollipop eller pinup. Jaja, det er bare en dag i året uten restriksjon og i dag slapp jeg attpåtil å betale med annet enn vonde, slitne bein.

Gammel 17-05-10, 21:06   #77
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min unge spiste frokost og 13 is. Hun fikk ikke vondt i magen, men det var jo til en viss grad et eksperiment. (Om hun hadde spydd, ville vi ikke gjort dette til tradisjon.) Jeg tipper det går bra med henne.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 21:10   #78
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hvor mange enern klarte å få i seg, men toern klarte ti.

Gammel 17-05-10, 21:12   #79
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storebror spiste tre og lillesøs to.

Gammel 17-05-10, 21:14   #80
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ingen.
Vi glemte å kjøpe is og ingen spurte etter is.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.