|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg er sjelden på fest, men vi har som regel øl (en sjelden gang vin) i hus i helgene. Vi drikker ikke mye; et par øl/glass vin fredag og lørdag. Og om vi har en kartong vin, koser vi oss med et glass noen kvelder i uka også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker når jeg har lyst. Bruker også alkohol som avslapningsmiddel på kjipe dager. Men nå nylig hadde jeg en lang kjip periode, og merket etterhvert at jeg drakk litt oftere enn det som etter min egen oppfatning er bra for meg, og siden da har jeg ikke hatt lyst på alkohol. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg tar meg gjerne et glass baileys ved ukeslutt, men ikke hver dag
|
|
|
#4 |
|
både her og der
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Det blir mindre og mindre. Det gikk litt over styr i studietida, spesielt under et ett-årig utenlandsopphold, så etter det har jeg liksom fått min dose. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Drikker sjelden. For sjelden, for når jeg først drikker litt alkohol blir jeg kjempesyk, og det problemet hadde jeg ikke når jeg drakk alkohol "jvenlig". |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Alkoholinntaket ditt?Vi drikker ofte vin. Og tar oss en fest i blant med venner. Vi har ikke småbarn i hus lenger, og nyter livet. Gubben må være litt forsiktig, da. Han blir fyllesyk av to glass. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Etter to svangerskap og to relativt lange ammeperioder er jeg blitt så billig i drift at jeg føler meg rimelig beruset etter bare et lite glass med vin. Jeg synes ikke det er noe moro å føle meg beruset, så da blir det til at jeg ikke drikker så mye, og da fortsetter jeg jo å være like billig i drift. Om denne sirkelen er god eller ond kommer vel an på øyet som ser.
|
|
|
#8 |
|
Tåler regn
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg har jobbet på båt for en del år siden, og drakk da mitt..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker ikke
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?[quote=Lykketrollet;220657]Jeg drikker ikke |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker veldig sjeldent alkohol, og når jeg gjør det så er jeg stort sett veldig fornøyd etter ett glass. Alkoholinntaket mitt har bare blitt mindre og mindre de siste årene og kan ikke si at jeg savner det. Hater å være i dårlig form dagen etter og ikke minst nå som jeg har noen å ta meg av. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Det har blitt svært lite alkoholinntak de siste 3 årene. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Alkoholinntaket ditt?Har nesten ikke drukket alkohol på 5 år pga graviditeter og amming men drakk litt rødvin i julen.
|
|
|
|
#14 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Etter to svangerskap så synes jeg det er deilig å drikke meg på en snurr innimellom, det innrømmer jeg glatt. Og av og til på en skikkelig snurr også.
|
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?
|
|
|
#16 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?
Ja, særlig! Er du full eller? Man glemmer da ikke sjokolade!!!
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker sjelden alkohol, men når jeg drikker drikker jeg et glass med rødvin eller fire. Jeg synes det er meningsløst å drikke meg full.
|
|
|
#19 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Alkoholinntaket ditt?DRikker ikke så ofte.
|
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg er glad i rødvin og vi deler ofte en flaske i helgen. Ikke hver helg, men enkelte helger. Enkelte helger deler vi 2 flasker. Hvis jeg deler da. |
|
|
|
![]() |
|
|