|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingSyns det er spennende å se hva de har i våre naboland også.
|
|
|
|
#63 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingStartet skoleåret med både Beckmanns og Bergans men Beckmanns soleklar favoritt her. Flott med "lokket" over, henger jakke og annet stæsj på Beckmanns sekken som ikke er så lett på Bergans. Så har vi jo brukt regntrekket veldig mye.
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingInteressant med testen fra Danmark. Jeg syns ikke de så ut som de satt veldig godt, men de kan jo testes ut siden vi skal til Danmark. Siden glitterbarnet er så smal er jeg litt streng på at den skal ha stropp mellom skulderremmene.
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJa, bryst-stropp må iallefall vere på, ellers detter den jo bare av! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
I mål
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingMin femåring som ikke en gang skal på skolen til høsten, forelsket seg allerede ifjor i dinosaursekken Beckmann hadde da. Han ville vi skulle kjøpe den da, og jeg er sannelig spent på hvilket dyr de tryller opp i neste års kolleksjon når jeg har lovt han skal få velge seg en sekk. Det blir nok noe glorete greier ja. Heldig at han har en ganske robust bygning og er ganske høy og kraftig, da funker vel Beckmann greit nok. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing
Ja...Min likte den også da vi såg den på butikken tidligere. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingog hvordan er bergans? Med eller uten lokk? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJa hvilken type er best? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingDet står endel om det i tråden allerede. Bl.a. at det er lettere å få med seg en jakke hengende over sekken under lokket og at lokket er greit når man ikke er så flink til å huske å lukke glidelåsen.
|
|
|
#72 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingAng størrelser. Min jente er veldig lang og smal, og Beckmanns sekken passer absolutt henne best. Hun lukker alltid skulderremmene og sekken "sitter" utrolig godt. Den er også flott som reisesekk, helgeturer og annet, utrolig hvor tungt hun faktisk bærer i den sekken uten å klage!
|
|
|
#73 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingTakk for info |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing
Min førsteklassing mente at sekker med lokk er en ulempe på tur om vinteren når |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingFrøkna fikk Troll-sekk i fjor. Den har omtrent samme glam-faktor som Bechmann, tror jeg, og den har holdt seg veldig pen etter ett års bruk. Jeg tror den er noe lettere enn Bechmann-sekken, men jeg skal ikke si det for sikkert. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi kjøpte i dag. Så på Bergans, Bechmann og Troll, og valget falt på Trollsekken. Den passet henne veldig godt!
|
|
|
#78 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJeg så at Troll-sekkene var på tilbud hos Toys"r"us nå. Vi har fortsatt ikke bestemt oss. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi endte opp med Beckmann sin. Det var desidert den som passet best på, om en bittelitt tyngre enn den andre han prøvte. Som tursekk på skolen brukes heller den Berganssekken som han allerede har. Og guttungen er strålendes førnøyd! |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingStoresøster er smal og lang, og sekken fra Bergans XO sitter bra på henne. Hun valgte en blå modell med blomstermønster. Hun fikk den i fjor, så den ligger ikke på nettsiden lenger.
|
![]() |
|
|