Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å være på stranda?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 01:20   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Jeg liker meg ikke på stranda, nei. Det er for varmt, for mye sol, for mye sand og for lite klær.

Gammel 06-06-10, 01:21   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ehm, det var ikke sånn ment Bluen, jeg tror ethvert quindemenneske som lå alene på den stranda fikk noen etter seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 01:37   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker idèen med strandliv, men i praksis er det noe annet.
Jeg er stort sett fornøyd med hvordan jeg ser ut, men når jeg få rpå meg bikini blir jeg ikke det lenger.

Men når tuppelur blir litt større vil jeg på stranda likevel. Jeg vil hun skal bli glad i vannet og ikke som mora si som måtte lokkes med i bassenget hver lørdag i flere år for å lære å svømme. Mannen er badenymfe og elsker å bade, men hater å ligge i sola. I alle fall sier han det, men han koser seg nå når vi er i sydligere strøk da.

Gammel 06-06-10, 01:44   #4
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg elskar stranda. Eg gleder meg som ein unge til strandlivet kan begynna.
Sol, sommar, solkrem, sand, badedyr... herligt.
Og kva folk måtte tenka om kroppen min, bryr eg meg fint lite om. Eg har lika stor rett til å velta meg på stranda som alle sylfider og modellkropper.

Gammel 06-06-10, 02:05   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bassengmenneske. Jeg virkelig avskyr kombinasjonen hud, solkrem og sand. Blir helt av det. Å bade i saltvann liker jeg godt, men gi meg en plen eller brygge å ligge på, takk.

Gammel 06-06-10, 02:16   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er bassengmenneske.

Jeg også, elsker bassenger. Jeg skal reise hit:

http://spluch.blogspot.com/2007/10/w...ming-pool.html

Gammel 06-06-10, 02:23   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oi. Så flott!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 03:13   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det var jo et søtt, lite basseng. Men det var sand rundt det? Men si fra når du reiser, det så flott ut, så jeg bli gjerne med.

Gammel 06-06-10, 03:52   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker sol, sjø og strand. Kan kose meg i timesvis med kald drikke og en god bok på stranda. Nå har jeg akkurat kommet fra syden og har fått farge, så håper på mange deilige sol-timer på stranden i sommer.

Gammel 06-06-10, 21:35   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker forsåvidt å være på stranden, men er ikke noe glad i å få sand overalt. Foretrekker derfor å være ved et bassen Elsker sol og varme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:52   #11
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Varm sand mellom tærne, plukke fine skjell og steiner, vasse i vannkanten med barna. Å jo jeg liker stranda! Nå sprader jeg ikke rundt i bikini, men gjerne med en solkjole på.
Alene uten unger er det nydelig å ligge på magen på et teppe og la sola varme kroppen og bare slappe av mens man hører på havet.

Ok det var kanskje litt vel romantisk, jeg får sand overalt jeg også men det tåler jeg. Eneste grunn til at jeg rømmer fra stranda måtte være klegg, mygg eller veps, eller strandløver som sjekker (men dette skjer ikke i hjemlige trakter, kun på "sydenferier)

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 02:51   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier kaste en sarong på meg når jeg spaserer rundt, og måtte vel lære like meg på stranda da jeg fikk barn. Syntes det var veldig ok da jeg var yngre og ti hakk sprekere i figuren, men nå kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så mye lenger etter at jeg har tvunget meg selv på stranda de to siste sommerene. Jeg blir fort brun og jeg blir veldig brun, så da ser det meste ok ut egentlig.

Ja, jeg liker gå på stranda faktisk. Utrolig deilig å kunne bade og avkjøle seg når det er varmt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 05:34   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker strandliv! Både her, og i sydligere strøk. Vi bor et par minutter unna fantastiske jærstrender, og vi bruker dem året rundt. Gubben deler heldigvis min begeistring, og poden har vært strandløve mesteparten av sitt liv.

Gammel 06-06-10, 08:58   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg liker ikke å bli sett uten mye klær, blir ukomfortabel i varme og får vondt i hodet av sol.

Vi er mye ute i båt om sommeren, så da får ungene kost seg med svaberg og bading mens mannen og jeg sitter i skyggen.

Gammel 06-06-10, 09:03   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg hater stranda. Mest fordi jeg hater sand. Lillegutt er heller ikke noe glad i sand og leker ikke med sandslott og slikt.

Svaberg derimot, og brygger

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 09:06   #16
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan godt oppholde meg på stranda, men ikke flate helt ut. Det blir for kjedelig. Lese litt, - jeg har f.eks. stor fornøyelse av å ligge ytterst på brygga å lese "Haisommer" - rusle litt rundt og plukke skjell, bade, grille osv. Og ut i båten for å fiske.

Jeg ville aldri valgt en typisk sydenferie eller strandferie, jeg er altfor glad i å bevege meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 09:19   #17
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under visse forutsettninger liker jeg strandliv.
Det må være ferskvann! Det må være litt vind så all myggen er et annet sted.
Det må ikke være for varmt. Det må være vår private strand, så vi får være i fred.
Nevnte jeg at vi har denne stranden, på sætra vår

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 09:22   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker strandliv. Jeg liker det i Norge, hvor vi kan fange krabber og lete etter rariteter i vannet. Jeg liker det ved sydligere strøk, hvor det er mykt og varmt og behagelig. Strandliv er dog hakket mer avslappende alene enn med barn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 09:24   #19
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg elsker strandliv. Jeg liker det i Norge, hvor vi kan fange krabber og lete etter rariteter i vannet. Jeg liker det ved sydligere strøk, hvor det er mykt og varmt og behagelig. Strandliv er dog hakket mer avslappende alene enn med barn.

:Ser for seg en barnløs Monsoon som ligger på alle fire og leter etter krabber:

Gammel 06-06-10, 09:49   #20
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja!!! Og vi elsker det alle 4 i familien.Så vi er der ofte først om morgenen og reiser ofte ikke før laaangt utpå ettermiddagen. Jeg tror faktisk ikke andre ser så nøye på meg jeg.Men det har sikkert noe å gjøre med at jeg legger heller ikke så mye merke til andre på stranda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.