|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker meg ikke på stranda, nei. Det er for varmt, for mye sol, for mye sand og for lite klær.
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker idèen med strandliv, men i praksis er det noe annet.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker du å være på stranda?Eg elskar stranda. Eg gleder meg som ein unge til strandlivet kan begynna.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er bassengmenneske.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Liker du å være på stranda?
Jeg også, elsker bassenger. Jeg skal reise hit:
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Oi. Så flott! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#9 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker sol, sjø og strand. Kan kose meg i timesvis med kald drikke og en god bok på stranda. Nå har jeg akkurat kommet fra syden og har fått farge, så håper på mange deilige sol-timer på stranden i sommer.
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker forsåvidt å være på stranden, men er ikke noe glad i å få sand overalt. Foretrekker derfor å være ved et bassen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Varm sand mellom tærne, plukke fine skjell og steiner, vasse i vannkanten med barna. Å jo jeg liker stranda! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg pleier kaste en sarong på meg når jeg spaserer rundt, og måtte vel lære like meg på stranda da jeg fikk barn. Syntes det var veldig ok da jeg var yngre og ti hakk sprekere i figuren, men nå kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så mye lenger etter at jeg har tvunget meg selv på stranda de to siste sommerene. Jeg blir fort brun og jeg blir veldig brun, så da ser det meste ok ut egentlig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker strandliv! Både her, og i sydligere strøk. Vi bor et par minutter unna fantastiske jærstrender, og vi bruker dem året rundt. Gubben deler heldigvis min begeistring, og poden har vært strandløve mesteparten av sitt liv.
|
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Sv: Liker du å være på stranda?Nei. Jeg liker ikke å bli sett uten mye klær, blir ukomfortabel i varme og får vondt i hodet av sol.
|
|
|
#16 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg kan godt oppholde meg på stranda, men ikke flate helt ut. Det blir for kjedelig. Lese litt, - jeg har f.eks. stor fornøyelse av å ligge ytterst på brygga å lese "Haisommer" - rusle litt rundt og plukke skjell, bade, grille osv. Og ut i båten for å fiske. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Liker du å være på stranda?Under visse forutsettninger liker jeg strandliv.
|
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker strandliv. Jeg liker det i Norge, hvor vi kan fange krabber og lete etter rariteter i vannet. Jeg liker det ved sydligere strøk, hvor det er mykt og varmt og behagelig. Strandliv er dog hakket mer avslappende alene enn med barn. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
:Ser for seg en barnløs Monsoon som ligger på alle fire og leter etter krabber:
|
|
|
#20 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Ja!!! Og vi elsker det alle 4 i familien.Så vi er der ofte først om morgenen og reiser ofte ikke før laaangt utpå ettermiddagen. Jeg tror faktisk ikke andre ser så nøye på meg jeg.Men det har sikkert noe å gjøre med at jeg legger heller ikke så mye merke til andre på stranda.
|
![]() |
|
|