Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 22:05   #61
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kitty har omtalt ham i bloggen sin i dag. Han har større eller mindre pikk enn Lars.

Altså, dette er noe jeg har HØRT!

Gammel 14-06-10, 22:05   #62
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kitty har omtalt ham i bloggen sin i dag. Han har større eller mindre pikk enn Lars.

Just my luck. Når det endelig begynner å bli noe interessant prat i bloggene, er jeg utestengt.

For jeg hadde da virkelig tilgang på Kittys blogg, eller blander jeg med noen andre her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:05   #63
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er kanskje ikke det mest inkluderende å fjase over ting som diskuteres i lukkede blogger?

Det har du helt rett i, og jeg beklager.

Gammel 14-06-10, 22:06   #64
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kittys blogg er nå lukket, så innholdet der bør vel strengt tatt ikke refereres utenfor? Selv om det jo får meg til å angre på at jeg ikke viftet frenetisk med armene og ropte at jeg ville ha tilgang da jeg hadde sjansen.

Gammel 14-06-10, 22:11   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke bloggen din åpen Kittymor? :fy:

Hvis du skal referere derfra bør du tegne og forklare i såfall.

Gammel 14-06-10, 22:17   #66
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Selv om det jo får meg til å angre på at jeg ikke viftet frenetisk med armene og ropte at jeg ville ha tilgang da jeg hadde sjansen.

Jeg angrer også, bittert.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:49   #67
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men der holder de seg til Linux da, og de er mest opptatte av å være flinkest, og lite opptatt av å brette ut privatlivet sitt med mindre det er snakk om hva slags hardware de har hjemme. Litt kjedelig.

Du skal jo ikke se bort fra at maskinvaren deres faktisk er mer interessant enn resten av privatlivet.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:51   #68
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Chiffre er også her.

Åh! Det er noen som husker meg!

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 12:03   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker deg også, Chiffre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 12:03   #70
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Du skal jo ikke se bort fra at maskinvaren deres faktisk er mer interessant enn resten av privatlivet.

Jeg har noen bekjente jeg kan godt forestille meg å passe inn i denne beskrivelsen.

Gammel 15-06-10, 12:07   #71
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ellers så kunne det vært fler menn her. Hva med å rekruttere litt?

Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 12:15   #72
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Får man lov til å få tilgang til Kitty sin blogg om man ber pent?

Høres ut som det var mer liv der, enn hos meg ihvertfall .

Gammel 15-06-10, 15:35   #73
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Periodevis får jeg slik en uimotståelig trang til å flørte med Kirsebær. I en slik periode spiller det ingen rolle om jeg befinner meg i en tråd med såre mammahjerter og barn som mobbes, nylige dødsfall i nær familie eller kliniske diskusjoner om revning og utfloder. Tastaturet mitt tar uansett formen til et flygel, badet i en enslig stråle av hvitt lys, satt foran meg på en ellers tom scene for at jeg skal kunne sette musikk til mitt svermeri.

Det er da jeg lukker nettleseren. Lukker den, svinebinder den og låser den ned i det brannsikre skapet i kjelleren. For når man er gift med et smårips som Pappalille, flørter man ikke med Kirsebær. Det er ikke godt å vite i hvor god jord det ville falt. Kan hende ville en flørt med Kirsebær blitt en flørt med DØDEN. I frykt for å måtte spille flygel i min egen begravelse, virker det hensiktsmessig å holde meg borte fra den brede kirsebæralléen, populært kalt FP, i slike perioder.

Tastaturet mitt har forresten en egen Melodi Grand Prix-kapp oppe i det venstre hjørnet ...

You and me, can't you see, we're playing with fire.
Tell me now, do you feel this burning desire?
Don't stop, make it rock, it's taking us higher.
Could it be just a dream? Are you running away?

Gammel 15-06-10, 15:38   #74
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Så mange menn her

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 15:57   #75
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Periodevis får jeg slik en uimotståelig trang til å flørte med Kirsebær. I en slik periode spiller det ingen rolle om jeg befinner meg i en tråd med såre mammahjerter og barn som mobbes, nylige dødsfall i nær familie eller kliniske diskusjoner om revning og utfloder. Tastaturet mitt tar uansett formen til et flygel, badet i en enslig stråle av hvitt lys, satt foran meg på en ellers tom scene for at jeg skal kunne sette musikk til mitt svermeri.

Det er da jeg lukker nettleseren. Lukker den, svinebinder den og låser den ned i det brannsikre skapet i kjelleren. For når man er gift med et smårips som Pappalille, flørter man ikke med Kirsebær. Det er ikke godt å vite i hvor god jord det ville falt. Kan hende ville en flørt med Kirsebær blitt en flørt med DØDEN. I frykt for å måtte spille flygel i min egen begravelse, virker det hensiktsmessig å holde meg borte fra den brede kirsebæralléen, populært kalt FP, i slike perioder.

Tastaturet mitt har forresten en egen Melodi Grand Prix-kapp oppe i det venstre hjørnet ...

You and me, can't you see, we're playing with fire.
Tell me now, do you feel this burning desire?
Don't stop, make it rock, it's taking us higher.
Could it be just a dream? Are you running away?

Jeg hadde mine tvil om din legning da jeg først ble kjent med deg på nett. Nå har vi vært sammen i sju år og der dukket sannelig den tvilen opp igjen gitt. Altså ... ESC sangtekst?! Bæret; du kan få'n!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 16:02   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også akkurat DEN teksten, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 16:26   #77
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 16:27   #78
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mett - jeg lurer på om jeg svermer litt nesten jeg altså.

Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 16:42   #79
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Antageligvis er den det. De verste nerdene tenderer til å ikke gjøre så mye annet enn å, ja være nettopp det, nerd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 18:03   #80
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

«Resten av privatlivet», ja. Det trenger jo ikke være så mye.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
menn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.