Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fine pusen min (syk katt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 11:01   #61
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine pusen min (syk katt)

Det er virkelig ingen ting som heter "bare en katt" nei, hjertens enig !

Godt å lese at det har gått bra med operasjonen. Masse kos og omsorg nå, så er han snart seg selv igjen, fine, fine pusegutten.

Gammel 01-07-10, 14:05   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høre operasjonen var vellykket.

Gammel 01-07-10, 19:16   #63
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han er ikke "bare en katt" for dere! Godt å høre at operasjonen gikk bra.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 20:08   #64
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så godt å høre at operasjonen gikk fint. Håper pus får en god rekonvalesens og at svulsten var godartet!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:27   #65
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Godt å lese at det står bra til med pusen etter operasjonen. Som flere skriver, en katt er ikke "bare" en katt, den er også et familiemedlem.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 22:38   #66
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 22:46   #67
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Nå jakter han på en flue..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 22:52   #68
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er ikke noe som heter bare en katt medmindre man må velge mellom pus og barna.

Så bra at det gikk fint, jeg har tenkt mye på ham.

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Godt å høre at operasjonen var vellykket. Håper bare at det var godartet da. Men dakar så vondt lillepus må ha det nå da. Det er da ikke noen som sier det er bare en katt vel? Det er jo et levende vesen, og medlem av familien deres. Man blir jo så glad i dyrene man har. Selv den tamme fuglen vår er en del av familien..

Vi var tre voksne, gråtende mennesker som satt og hadde gravøl over en gammel hund som døde her like før påske.
Det kunne kanskje virke litt underlig for andre, men vi sørget virkelig over henne, gode turkameraten vår.

Så godt å høre at pus blir frisk!

Gammel 01-07-10, 23:26   #69
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så godt at det så langt ser lovende ut for den unge katten din.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 23:34   #70
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jakte på fluer er bra.

Godt å høre at de fikk fjernet alt. Håper pusen kommer seg raskt.

Gammel 02-07-10, 10:15   #71
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Så bra det går fint med pusen, håper han blir fort frisk

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:42   #72
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så fint at det har gått bra så langt!

Gammel 04-07-10, 21:33   #73
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Fortsatt god bedring til veslepus!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:23   #74
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

også NÅ først, etter at jeg slappet av og var happy over å ha sett pusen har lagt på seg og blitt så stor og flott og frisk igjen, ringer vetrinæren og sier at de fant ut at svulsten var ondartet og at han har kreft med stor fare for spredning. og at han mest sannsynlig må inn igjen. og nå har jeg rett og slett ikke råd til en runde til.. Så nå får jeg bare håpe han ikke får tilbakefall.. og hvis han får det så er det ikke noe å gjøre. Forsikringen dekket ikke forrige runde, kostet meg 4000 kr av sparepenger jeg skulle ta ferie med ungene med, og nå har jeg ingen flere sparepenger.. vi trenger vaskemaskin for resten

Hvor ond er ikke verden hvis pusen blir syk og dør da... snufs.

Gammel 01-09-10, 15:47   #75
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så leit, SR!! Håper pus klarer seg!!

Gammel 01-09-10, 17:32   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finn ut hvor mye det vil koste da vel... det må jo kunne ordnes på en eller annen måte?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:20   #77
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

det vil koste nye 4000 om ikke mer, om han må ha noen medsiner i tilegg.

Gammel 01-09-10, 22:21   #78
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, så leit.

Gammel 01-09-10, 22:46   #79
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Det var virkelig leit å lese. Kan jeg spørre hvorfor forsikringen ikke dekket forrige runde? Så fremt sykdommet ikke var tilstede under oppretting av forsikringen skal den vel dekke sykdommer som kreft, eller tar jeg feil? Skulle det vise seg at katten må ha behandling igjen så håper jeg dere finner en god løsning. Beklageligvis kan det koste en del med dyr i verste tilfeller som dette.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:56   #80
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

ja men dyrelegen mente katten var syk før jeg fikk forsikring.. det er noe karantenetid på forsikringen.. så den gjelder ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.