|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Fine pusen min (syk katt)Det er virkelig ingen ting som heter "bare en katt" nei, hjertens enig !
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)Han er ikke "bare en katt" for dere! |
|
|
|
|
|
#64 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)Så godt å høre at operasjonen gikk fint. Håper pus får en god rekonvalesens og at svulsten var godartet!
|
|
|
#65 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)Godt å lese at det står bra til med pusen etter operasjonen. Som flere skriver, en katt er ikke "bare" en katt, den er også et familiemedlem. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)
|
|
|
#68 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Fine pusen min (syk katt)
|
|
|
|
#71 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)Så bra det går fint med pusen, håper han blir fort frisk
|
|
|
#72 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fine pusen min (syk katt)Så fint at det har gått bra så langt!
|
|
|
#73 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Fine pusen min (syk katt)Fortsatt god bedring til veslepus!
|
|
|
#74 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Fine pusen min (syk katt)også NÅ først, etter at jeg slappet av og var happy over å ha sett pusen har lagt på seg og blitt så stor og flott og frisk igjen, ringer vetrinæren og sier at de fant ut at svulsten var ondartet og at han har kreft med stor fare for spredning. og at han mest sannsynlig må inn igjen. og nå har jeg rett og slett ikke råd til en runde til.. Så nå får jeg bare håpe han ikke får tilbakefall.. og hvis han får det så er det ikke noe å gjøre. Forsikringen dekket ikke forrige runde, kostet meg 4000 kr av sparepenger jeg skulle ta ferie med ungene med, og nå har jeg ingen flere sparepenger.. vi trenger vaskemaskin for resten
|
|
|
#75 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fine pusen min (syk katt)Så leit, SR!!
|
|
|
#79 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine pusen min (syk katt)Det var virkelig leit å lese. Kan jeg spørre hvorfor forsikringen ikke dekket forrige runde? Så fremt sykdommet ikke var tilstede under oppretting av forsikringen skal den vel dekke sykdommer som kreft, eller tar jeg feil? Skulle det vise seg at katten må ha behandling igjen så håper jeg dere finner en god løsning. Beklageligvis kan det koste en del med dyr i verste tilfeller som dette. |
|
|
|
![]() |
|
|