|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxFrister veldig å shoppe enda mer da jeg synes de har så lekre klær, men de jeg kjøpte via homeparty i vår er fortsatt ikke passende til vesla.... Spør om hun får brukt de i det hele tatt, de er jo ganske så sommerlige. Har vel 4 bukser som fortsatt er alt for store til henne. Kjøpte de i str 86 for å være sikker på at de ikke skulle bli for små. Nå bruker hun minimum 92 i bukser fra andre merker, men de fra PdL er alt for store. Dessuten går hun jo ikke enda, da blir de jo enda mindre praktisk å bruke. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de lux..hmm.. På min side står det fortsatt at orderen er under behandling og jeg bestilte også på tirsdagen, rett etter at jeg leste tråden. Rart.
Sist redigert av GinaK : 29-06-10 kl 22:29. Årsak: Orderen er endret. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg har fått mail om at orderene er under behandling, men ikke noe mer enn det.
|
|
|
#67 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg bestilte også på tirsdag og får informert om at ordren er under behandling på mine sider.
|
|
|
#68 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxHvis det står fakturert på " min side " skal pakken være sendt. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 50 % på Pomp de luxDet tok over 3 uker sist jeg bestilte (og det var før transportstreiken). |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: 50 % på Pomp de luxBestilte på tirsdag og fikk pakken på fredag jeg.
|
|
|
#71 |
|
snur
|
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg har hetet pakken i dag og ungene er i ekstase
|
|
|
#72 |
|
Drømmer
|
Sv: 50 % på Pomp de luxSkal det stå fakturert 2 ganger på ordehistorikk på samme ordre? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
audio, video, disco
Sv: 50 % på Pomp de luxJa, de glemte nok bare min, den kom 2-3 dager etter at jeg purret. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Grubler.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxDet står fakturert på orderen min, så da er den vel underveis.
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: 50 % på Pomp de luxDer er det masse fint. Jeg bestilte derfra i vår. Fine størrelser, og veldig god kvalitet. Jeg er veldig fornøyd. |
|
|
|
#76 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: 50 % på Pomp de luxHer ble penger reservert fra konto, før de kom tilbake igjen ettersom de ikke kan reservere mer enn 2-3 dager ...og enda er de ikke trukket igjen. Pakken er med andre ord ikke sendt og jeg har snakket med de på telefonen slik at jeg vet orderen er ekspedert noe i allefall. Rare greier, at det ikke skjer noe mer.
|
|
|
#77 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg fikk pakken i dag, det tok akkurat 6 dager fra jeg la inn bestillingen. Noe skuffet, siden en av buksene jeg har betalt for ikke lå i pakken. Jeg har sendt mail og antar den er glemt eller noe. Blir vel et nytt plagg da vil jeg tro. Ellers var det mange fine klær i pakken min |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxHar bestilt og fått, kjempefine klær! Men, oppdaget at de langarmede t-skjortene skal vaskes på 30 grader... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg bestilte også på tirsdag, og har fått mail med sporingsnr og beskjed om at pakken er sendt. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 50 % på Pomp de luxNå har jeg fått sporingsnummer og pakken er på vei.
|
![]() |
|
|