Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den beste regnkåpa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 09:26   #61
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=2

Dette er helt klart den beste regnkåpa jeg har hatt. Den er i bomull, og er fin og behagelig som vanlig høstkåpe også, så jeg bruker den utfra humør vel så mye som vær. Den har "showerproof coating" eller noe sånt, men den har altså bevist for meg at den tåler en skikkelig regnskur. Det gjenstår å se hvor bestandig den er over tid, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:47   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

hyacinth: Jeg har en rutete fra bergans, men det er ikke regnjakke. Den tåler litt småregn, men om det regner skikkelig så går det rett gjennom. Men det kan jo fins rutete regnjakker også, såklart.

Da er det nok denne jeg har sett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:48   #63
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Ny, lilla og lekker frakk fra Ilse Jacobsen ... Hvordan er egentlig IJ-frakkene? Klamme?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:54   #64
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ny, lilla og lekker frakk fra Ilse Jacobsen ... Hvordan er egentlig IJ-frakkene? Klamme?

Det kan jeg rapportere om et par dager.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 11:59   #65
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ny, lilla og lekker frakk fra Ilse Jacobsen ... Hvordan er egentlig IJ-frakkene? Klamme?

Jeg har brukt min i noen dager nå og den er definitivt ikke klam. Overraskende varm da, det er et tynt fleecefor i den.

Jeg liker min veldig godt, det eneste som irriterer meg må være de 43 Ilse Jakobsen-logoene på den.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 14:19   #66
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Det høres jo lovende ut.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 17:09   #67
Canelia
Nybegynner
 
Canelia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Merrel Wakefield!! HAr gått å drømt om denne kåpa i eit par år, og no er den endeleg min! Super i regn, super utanom også! Overhode ikkje klam, berre veldig fin....

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 17:17   #68
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.524
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har en regnkåpe fra Skogstad som jeg får mye skryt for jeg også, men det er typisk regnklær.
Har en fra parkas fra Bergans som er vanntett, men bruker den ikke som regnklær.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 21:20   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg falt litt for denne... Tretorn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 14:58   #70
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Canelia, her.

Merrel Wakefield!! HAr gått å drømt om denne kåpa i eit par år, og no er den endeleg min! Super i regn, super utanom også! Overhode ikkje klam, berre veldig fin....

Måtte goggle den og den ser kjempefin ut! Ser også at den er kommet til Lille Vinkel også. Leste det i bloggen deres. Må nok sjekkes ut.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:37   #71
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ny, lilla og lekker frakk fra Ilse Jacobsen ... Hvordan er egentlig IJ-frakkene? Klamme?

Det kommer nok litt an på kroppen som bærer den. Jeg synes den er for klam til å gå tur med. Sånn til og fra jobb, butikken osv er greit. Men jeg svetter lett.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:23   #72
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg ønsker meg regn-poncho fra Bergans

Noe for deg?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:25   #73
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har både IJ regnjakke og IdaT dk regnjakke, men er ikke så veldig fornøyd med noen av dem.
IJ er tett, jeg blir klam på innsiden og den er kald.
Den andre er ikke så tett siden det er bare knapper og ikke glidelås.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:34   #74
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Har hatt Søs Jensen regnkåpe, og den ble brukt en gang eller to før den ble solgt. Utrolig klam.....og følte ikke at den holdt helt tett heller....

Har en IJ regnkåpe, synes den også er litt klam og kald....så den blir heller ikke brukt. Neste gang skal jeg kjøpe en teknisk regnkåpe, altså en som garantert puster og har vannsøyle på minst 10.000

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:41   #75
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Det er forskjell på IJ regnkåpene og IJ overgangsfrakkene, tror jeg. Jeg har en "overgangsfrakk" og den er pustende. Til gjengjeld er den bare vannavvisende, ikke vannavstøtende.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:27   #76
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Det kommer nok litt an på kroppen som bærer den. Jeg synes den er for klam til å gå tur med. Sånn til og fra jobb, butikken osv er greit. Men jeg svetter lett.

Hmmm, jeg må nok mot noe mer pustende da ja - svetter lett jeg også.

Likte Tretorn sin over her da, og jeg så ei i byen i dag som hadde Danefæ; den var smashing.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:32   #77
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Liker også Tretorn sin og Danafæ

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 00:06   #78
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Har kjøpt meg Merrell Wakefield i dag, i sort. Virker utrolig komfortabel. Liker at den ikke har gummiert overflate

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 08:46   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Den var fin.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 12:05   #80
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Bilde av min nye Wakefield Det kule med den er at hetta kan tas av og da blir den omtrent som en vanlig trenchcoat Og det står at den både er vanntett og puster, så det er verdt et forsøk.



Valgte svart jeg da, men synes både grå og lilla også var fine...

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no