Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Twilight Saga - Eclipse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 17:53   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Twilight Saga - Eclipse

Ja, eller hva om Pattinson eller Stewart eller noen andre sentrale personer dør? Jeg klarer ikke la være å tenke på det, jeg er livredd noe skal skje med dem før alle filmene er ferdig innspilt.

Gammel 07-07-10, 18:05   #62
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tør ikke tenke tanken!!

Gammel 07-07-10, 18:13   #63
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men tror dere ikke at de filmer alt på en gang, som med Ringenes Herre? Det mener jeg de har gjort med de to siste Harry Potterfilmene. Den ene kommer jo i november i år og neste kommer i juli neste år, vel? Så det blir omtrent samme greia, tror jeg. Dessuten er det greit at de tar Bella og Jacob sin del i en film, og den siste Bella i en annen film. Bare første Bella ville blitt litt "kjedelig". Det er jo bare bryllup og bryllupsreise. Det er når Jacob begynner at det spennende begynner.

Gammel 07-07-10, 18:17   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det første Bella-kapittelet var kjedelig, det kjedeligste var at det var skuffende lite detaljerte sex-scener. Men de to neste kapitlene var mest spennende ja. Spesielt det siste.
Men det kan godt hende de filmer alt på en gang jo, det tenkte jeg ikke på. Det gjør de sikkert. Jeg er så syykt spent på Renesmee!!!

Gammel 07-07-10, 18:29   #65
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Altså, ikke kjedelig, men "kjedelig". De måtte jo legge inn en ekstra fightscene i New Moon fordi det var for lite action. Det er ikke mye action i den første Belladelen. (Og så kan man vel ikke forvente noe særlig mer detaljerte sexscener når det er skrevet av en mormoner. ) Jeg er så spent på bryllupet og Isle Esme og, jeg. :drømmesegbort:

Gammel 07-07-10, 19:16   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe jeg tenkte på akkurat det, at grunnen til de få () detaljene er religionen til Meyer. Og jeg er også superspent på Isle Esme. Ser alt veldig godt for meg i hodet, men det er jo selvsagt helt annerledes på film. Jeg er også ekstremt spent på Bella som vampyr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.