|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Skrev det i den andre tråden men kan jo gjenta.
![]() |
#2 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svarte tights, rød topp/tunika som går til midt på lårene og mørkegrå cardigan.
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002) Sist redigert av cora : 30-06-10 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Hjemmedag i dag, så i dag er det blå jeans (lys) og svart IdaT t-skjorte med mange babysmilefjes på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sort penbukse og flerfarget tunika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Min sukkersøte lyse ferskenbluse skal forresten erstattes med denne t-skjorta i kveld: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svarte ballerinasko, blå smale jeans og en grå ermløs topp med noe bling på. Og ullsjalet mitt (kollegaen lufter på kontoret og det er ikke varmt ute). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Mørk blå, slitt Lee Marion-bukse og en lang tanktop fra Gina Tricot. Den er mørkegrønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Stygg surfeshorts med bengalack flekker og lang lilla singlet med bryterrygg. Og undertøy. Og plaster.
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lys, hullete jeans fra Gina Tricot, lang svart topp fra samme merke og svart, rocka vest fra Saints & Mortals. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Min fars dongeribukse og min mors fleecejakke. Sånn går det når man blir gjennomblaut i regnet og bare har skiftetøy til ungene.
![]() |
#16 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Superundertøy og trysilsokker. Var ute og syklet i regnet i sted.
![]() |
#17 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?En utvasket tunika fra KappAhl, med et par små hull midt på magen etter en gjenstridig glidelås (
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Undertøy, en lang ermeløs tanktop med røde og hvite striper samt et langt hvitt foldeskjørt.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Dongeri leggings, lang grå singlet og rutete skjorte
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du på deg akkurat nå?" Pust... pes ...Hva har du på deg akkurat nå? " *stønnestemme*
![]() |
|
|