|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen? | |||
| Jeg har vært med fra oppstarten |
|
80 | 32,13% |
| Jeg klikket meg tilfeldig fram hit |
|
33 | 13,25% |
| Jeg hørte om stedet via kjente |
|
106 | 42,57% |
| Annet |
|
30 | 12,05% |
| Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fant faktisk frem via Superiors blogg om Minstemann.
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
De første ukene eller månedene må vel kvalifisere som oppstart? Eller trenger vi dato og klokkeslett for når 'oppstart' er avsluttet?
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Men meg klarte du ikke å albue.
Jeg vil si at alle som ble medlemmer i september 2006 var med helt fra starten, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Ja, de som kom først og "oppdaget" stedet, liksom.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Har skjønt at dette er et sted med mange kloke og fine folk - og der vil jeg også være med. Etter en halvtime på FP i går kveld fikk jeg min første aha!-opplevelse og lærte noe nytt ("unntaket som bekrefter regelen"). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fant veien hit helt på egenhånd, da jeg googlet et ferieønske og fikk treff på tråder her, begynte å lese rundt om helt andre ting, og fant at dette var et sted jeg kunne like...
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?En venninne nevnte stadig FP - og lenge tenkte jeg at hun bare tok feil av P og B... For FB har jeg jo vært på lenge... Men til slutt måtte jeg fortelle henne at hun stadig skrev feil når hun skulle fortelle hva som skjedde på FaceBook... Da fikk jeg oppklaringen...
|
|
|
#17 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg leste en tråd på Et Annet Forum, som vel omhandlet snobbete, overbærende Odd Molly-kjøpende rødstrømper.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg googlet et eller annet, men husker ikke hva.
|
|
|
#19 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Takket være deg, LilleT, så ble jeg medlem her 16.09.06 (jøss - er det så lenge siden?) og er medlem nr 76.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg leste om fp på ett annet forum. |
|
|
|
![]() |
|
|