Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har funnet min yndlingssuperkraft! Hva ville du hatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 02:23   #61
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har funnet min yndlingssuperkraft! Hva ville du hatt?

Det var en skikkelig crappy tryllestav, jeg burde visst at det ikke lønte seg å kjøpe den på Nille.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 11:53   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Noe annet enn tryllefløyte det da.

Den skjønte jeg ikke i det hele tatt, gitt. :muligens treig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:40   #63
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Upraktisk ved vask, da.

De må nok renses ... Kanskje litt som skinnbukser i stoffet ...??
Men jeg satser på at det er sedler i bukselommene, så om den kan vaskes på 40 grader vil ikke maskinen ødelegges av myntene.

Gammel 28-07-10, 10:58   #64
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nettopp gjenoppdaget min superkraft!

*Trommevirvel*

Jeg kan få feriebleke folk til å føle seg brune og lekre, bare ved å stå ved siden av dem!

Dette trikset funket senest i går, enda armene mine er brunere enn de noen sinne har vært før.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:17   #65
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

En super tryllestav som gjorde som jeg ville, det hadde vært deilig :drømmer:

Gammel 28-07-10, 12:36   #66
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har nettopp gjenoppdaget min superkraft!

*Trommevirvel*

Jeg kan få feriebleke folk til å føle seg brune og lekre, bare ved å stå ved siden av dem!

Dette trikset funket senest i går, enda armene mine er brunere enn de noen sinne har vært før.

Den superkraften har jeg og ...
Har vel bare ikke tenkt på det som en superkraft ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.