|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?
Det er perfekt med kåpe når det er vinter (ordet kåpe høres forøvrig veldig kjerring ut), og jeg kunne tenkt meg en slags dunkåpe. Men de jeg synest er fine, er så himla dyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Reiseselskapet ditt er skummelt, men har ganske god peil, så jeg stemmer i med m^2. Og lurer på hvorfor jeg ikke er med, jeg også.
![]() |
#64 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Fine Dragen. |
![]() |
![]() |
#66 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg får ikke vondt noen steder av å bruke penger, jeg.
![]() |
#67 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Tja. Jeg var nylig i London og hadde en dag til shopping og penger på konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Det kommer veldig ann på.. Jeg har kåpe til 4.000,-, men det var en jeg hadde ønsket meg lenge - og spart til, så når jeg hadde kjøpt meg den så følte jeg kun ren lykke. Og jeg er kanskje litt sånn - dersom jeg virkelig ønsker meg noe, så sparer jeg eller kjøper når jeg får noen "bonus"penger e.l. fordi JEG fortjener det! Men det tilhører skjeldenhetene. Jeg har en vinterkåpe og en vår/sommer/høstkåpe (det heter vel kanskje trenchcoat). Støvletter... tja 4-5 par, men bruker kun 2 av dem. Men støvletter varer jo litt mer enn en sesong. Jeg blir veldig lykkelig når jeg finner fine ting på salg, og kan fint gå i skjørt og gensere til 2-300,-.
![]() |
#69 |
ctrl+z
|
Det blir noe helt annet. I ditt første innlegg ga du inntrykk av at enhver garderobe måtte inneholde minst tre kåper. Jeg elsker å gå i kåpe fordi det varmer mer enn jakke (dessuten er det ofte mye mer feminint), men det faller meg ikke inn å mene at alle MÅ eie minst tre kåper.
![]() |
#70 |
Eklektisk
|
Nei, antallet var ironisk, og ble valgt fordi jeg har tre kåper selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Shake it out!
|
Jeg har en lang venninne, og hun pleier å stikke innom her når vi er i UK:
![]() |
#72 |
Shake it out!
|
Noen hadde allerede tipset deg, ja. Hilsen svarer før hun har lest tråden.
![]() |
|
|