|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Hææ, hvordan klarte jeg det? Den skulle jo i en helt annen tråd.
![]() |
#63 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Vel, mine hverdagsrutiner startet igjen midt i juli. De færreste har jo ferie hele sommeren, men det blir ikke mindre sommer av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg vil heller ha sprengkulde enn sludd. Jeg har lagt meg opp et lite lager av skikkelig varmt, pent, ulltøy og gleder meg til å bruke det. Klukkakjolene mine foreksempel, er perfekte i minus tjue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Nei, det er ikke greit! Vi har jo knapt hatt sommer.
![]() |
#67 |
Introvert optimist
|
Jeg har ryddet i kjelleren og har nå stålkontroll på ulltøy og vinterdresser!
![]() |
#68 |
Ad astra
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Høsten er min favorittårstid (<------ Peker på nicket
![]() |
#69 |
kamerat
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er veldig glad i høst og generelt glad i årstidsskifter, så det er ikke meg imot med høst. Men august kan gjerne ha et par sommeruker i seg.
![]() |
#70 |
maler
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Et krav for at det skal bli høst, er at det har vært sommer først. Nå har jeg akkurat gått ut i ferie og jeg tviholder på at august er en SOMMERmåned. Så det så. Når september kommer kan vi begynne å vurdere om det er greit med høst.
![]() |
#71 |
En som trener
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker høsten, men synes den siste snøen akkurat smeltet og skulle gjerne hatt mer og lenger sommer. Og så synes jeg de siste vintrene har vært utrolig lange, kalde og kjipe, så jeg gruer meg litt til det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg begynner sommerferien min denne helga, så det er slettes ikke høst ennå.
![]() |
#73 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Det er mørkere om kveldene nå, kaldere om natta og om morgenen og sensommerblomstene har blomstret noen uker hos meg. Jeg synes ikke det er helt på viddene å begynne og snakke om høst altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Sviiisj!!
|
Signerer helhjertet! Det er jo såvidt august ennå. Og det er opptil flere helger i august som man kan utnytte. Det er flere ettermiddager også, hvor vi kan grille på balkongen og kose oss. (Bortsett fra at det er meldt regn mye av kommende uke..)
![]() |
#75 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Slik er det for meg også, tre eller fire uker fri på sommeren, resten er jo hverdag med rutiner. Det blir litt lite sommer om det kun skulle være når jeg har ferie altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Sviiisj!!
|
August er en sommermåned, ja. For 8 år siden var sågar september en sommer- og bademåned!
![]() |
#77 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er glad i høsten, men det hadde vært deilig med smak av sommer i Norge før høsten gjør sitt inntog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Sviiisj!!
|
Jeg vet ikke hvor i Norge du befinner deg, men jeg har i alle fall hatt masse smak av sommer i Norge.
![]() |
#79 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Nei. Jeg er veldig glad i høsten, august og september er årets beste tid, synes jeg. Men så langt denne "sommeren" har vi ikke hatt en eneste dag varm nok til at minstemor har kunnet gå barbeint i gresset i bare t-skjorta. Neste år gidder jeg ikke investere i sommerklær
![]() |
![]() |
#80 |
Sviiisj!!
|
Øh... august er virkelig ikke høst, altså. Høst er september-oktober-november (og av og til desember
![]() |
|
|