Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 10:14   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Hææ, hvordan klarte jeg det? Den skulle jo i en helt annen tråd.

Gammel 01-08-10, 10:24   #62
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Lurte på hva den gjorde her ja.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:27   #63
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

interessant avsporing, ja.

Jo, det er greit at august er sommermåned og at det ikke er høst ennå sånn sett, men det er noe med det Chanett skriver, at skolen starter den 13. for min del, og at det snart er over i rutiner og slikt igjen...

Gammel 01-08-10, 10:30   #64
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vel, mine hverdagsrutiner startet igjen midt i juli. De færreste har jo ferie hele sommeren, men det blir ikke mindre sommer av den grunn. Jeg akter i hvert fall å nyte det som måtte komme av sommer fremover også!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:36   #65
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil heller ha sprengkulde enn sludd. Jeg har lagt meg opp et lite lager av skikkelig varmt, pent, ulltøy og gleder meg til å bruke det. Klukkakjolene mine foreksempel, er perfekte i minus tjue.

(Og ja, jeg har tenkt å nyte resten av sommeren selv om jeg gleder meg til høst, vinter og juuul)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 11:14   #66
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ikke greit! Vi har jo knapt hatt sommer. Takk og pris for Tyrkiaturen vi skal ha seinere på året.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 11:18   #67
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Merkelig dragning enkelte har mot å begynne å snakke om vinterdresser, ullundertøy til ungene og høstgarderobe i juli.

Jeg har ryddet i kjelleren og har nå stålkontroll på ulltøy og vinterdresser! Jeg har bestilt det vi mangler, så nå er det bare vintersko som mangler og de kommer vel i butikkene i slutten av august tenker jeg. Ferdig med det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 11:21   #68
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Høsten er min favorittårstid (<------ Peker på nicket )

Men, selv om man jo ikke skal klage på været, så har denne sommeren i nord vært i overkant lite sommer! Det hadde vært fint å gå inn i høsten med litt mer ladede sol-batterier enn hva jeg har nå, for å si det slik...

Men høsten er en fantastisk tid, og i mitt hode begynner den medio august.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 11:49   #69
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i høst og generelt glad i årstidsskifter, så det er ikke meg imot med høst. Men august kan gjerne ha et par sommeruker i seg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:19   #70
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et krav for at det skal bli høst, er at det har vært sommer først. Nå har jeg akkurat gått ut i ferie og jeg tviholder på at august er en SOMMERmåned. Så det så. Når september kommer kan vi begynne å vurdere om det er greit med høst.

Gammel 01-08-10, 12:23   #71
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker høsten, men synes den siste snøen akkurat smeltet og skulle gjerne hatt mer og lenger sommer. Og så synes jeg de siste vintrene har vært utrolig lange, kalde og kjipe, så jeg gruer meg litt til det ...

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:30   #72
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg begynner sommerferien min denne helga, så det er slettes ikke høst ennå.

Når ferien er over, er det helt i orden med høst. Jeg elsker høsten!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:34   #73
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er mørkere om kveldene nå, kaldere om natta og om morgenen og sensommerblomstene har blomstret noen uker hos meg. Jeg synes ikke det er helt på viddene å begynne og snakke om høst altså.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:36   #74
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vel, mine hverdagsrutiner startet igjen midt i juli. De færreste har jo ferie hele sommeren, men det blir ikke mindre sommer av den grunn. Jeg akter i hvert fall å nyte det som måtte komme av sommer fremover også!

Signerer helhjertet! Det er jo såvidt august ennå. Og det er opptil flere helger i august som man kan utnytte. Det er flere ettermiddager også, hvor vi kan grille på balkongen og kose oss. (Bortsett fra at det er meldt regn mye av kommende uke..)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:38   #75
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Slik er det for meg også, tre eller fire uker fri på sommeren, resten er jo hverdag med rutiner. Det blir litt lite sommer om det kun skulle være når jeg har ferie altså!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:38   #76
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Et krav for at det skal bli høst, er at det har vært sommer først. Nå har jeg akkurat gått ut i ferie og jeg tviholder på at august er en SOMMERmåned. Så det så. Når september kommer kan vi begynne å vurdere om det er greit med høst.

August er en sommermåned, ja. For 8 år siden var sågar september en sommer- og bademåned!

Gammel 01-08-10, 12:56   #77
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad i høsten, men det hadde vært deilig med smak av sommer i Norge før høsten gjør sitt inntog.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:57   #78
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg er glad i høsten, men det hadde vært deilig med smak av sommer i Norge før høsten gjør sitt inntog.

Jeg vet ikke hvor i Norge du befinner deg, men jeg har i alle fall hatt masse smak av sommer i Norge.

Gammel 01-08-10, 13:21   #79
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg er veldig glad i høsten, august og september er årets beste tid, synes jeg. Men så langt denne "sommeren" har vi ikke hatt en eneste dag varm nok til at minstemor har kunnet gå barbeint i gresset i bare t-skjorta. Neste år gidder jeg ikke investere i sommerklær

Gammel 01-08-10, 13:29   #80
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Nei. Jeg er veldig glad i høsten, august og september er årets beste tid, synes jeg.

Øh... august er virkelig ikke høst, altså. Høst er september-oktober-november (og av og til desember ).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.