Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 00:04   #61
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er jo det, Tussa, men når det regner er vel det greit? Som sagt, jeg ville valgt noen nettere om jeg skulle kjøpt meg nå.

Men det regne jo ikkje inne på kontoret mitt?

Gammel 04-08-10, 00:11   #62
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsket meg det tidligere, men ikke nå lenger. De ser klamme og varme ut. Jeg er temmelig varm av meg og må ha kjøligere fottøy som puster. Jeg tror jeg ville fått hetta av å ha de på meg lenge som gangen, spesielt innendørs.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 00:12   #63
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Men jeg trenger nye støvler ettersom de gamle og engang hvite med blomster på har blitt.. øh, gradvis mindre og mindre hvite.

Gammel 04-08-10, 00:27   #64
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Jeg har grå og er fornøyd med den fargen. Passer til det meste.
(Hadde lagt min elsk på de lilla, men de hadde de kun i barnestørrelse da jeg skulle kjøpe).
Bruker de mest til smal bukse eller tights. Bruker veldig sjelden skjørt eller kjole. Iallefall ikke med støvler til.
De er helt greie å gå med. Litt klamme hvis man har de på lenge. Passer på å ikke ha de på om jeg vet jeg skal være lenge inne.
Vurderte Hunter, men de var så smale i leggen at de ble litt trange.
Var innom skobutikken Lille Vinkel da jeg var i Oslo i sommer, og der hadde de utrolig mange fine støvler.

Gammel 04-08-10, 01:53   #65
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har svarte og har brukt mine utrolig mye.

Gammel 04-08-10, 02:56   #66
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har røde, og fordi de er vide så funker de greitt for meg med mega-legger. I og med at de har snøring øverst og sånt. Men de er jo ikke fine - og skikkelig håpløse å gå med. Så jeg bruker dem kun når jeg må, dvs i øspøs regnvær.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 09:13   #67
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke - litt fordi "alle" har (ja, for jeg har jo bare klær ingen andre har ) men mest fordi jeg har smale ankler - så de blir litt ubehagelige å gå med - får litt sånn LRS-følelse når jeg har de på meg, selv om jeg synes de er fine når jeg ser andre folk.

Jeg synes viking sine er finere - men Hunter sine er finest.

Gammel 04-08-10, 09:48   #68
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har IJ i 4 forskjellige farger. De siste jeg kjøpte er høye hvite uten snøring. Jeg elsker de støvlene. På mine føtter sitter str 41 som støpt. Det eldste paret er nå over 4 år gammelt, og ser helt fint ut. Har dessuten regnfrakken i sort og i hvit. Passer på å kjøpe på salg når det er mulig. Prøvde forresten en venninnes Hunter støvler en dag, men de likte jeg ikke.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 10:21   #69
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har, kjøpte de da Storebror var nyfødt - hvite.

Brukes ikke så mye nå, men ble brukt MYE i en periode. Brukes når det er støvlevær.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 10:23   #70
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har også brune (+ brun regnfrakk). Bruker dem til og fra jobb og ellers når jeg går i skogen, jobber i hagen osv. Jeg synes ikke de er særlig fine og bruker dem derfor ikke som et del av et antrekk, kun til "vanlig" støvlebruk.

Samme her, de er vanlige støvler og ble fort preget av det også (=slitte).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:56   #71
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg, og angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte et par jeg fant på salg i København i mai. Jeg tenkte jeg skulle gå innom på vei tilbake, men det rakk jeg ikke gitt!!

Gammel 04-08-10, 20:37   #72
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

IJ-støvler er fine, men helt utopisk for personer med så kraftige legger som meg, dessverre.

Hm, er du sikker, har du prøvd noen? Jeg synes mine er veldig romslige, og man kan jo slippe de ut mye med snøringen også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:40   #73
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune lave som brukes til hagebruk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:46   #74
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lange grønne. Impulskjøp for en fire- fem år siden. De brukes når jeg trenger støvler, men de er vide og jeg er i det hele tatt lite fornøyd. Bortsett fra i slapsevær om vinteren, da de er litt varme.

Gammel 04-08-10, 21:12   #75
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Gummistøvler har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen. Spørs om jeg hadde fått på meg IJ-støvler med mine legger uansett.

Gammel 04-08-10, 21:31   #76
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

jeg har svart lave, bruker de til og fra jobb på skikkelige møkkadager.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 21:44   #77
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har, og jeg har et lidenskapelig forhold til dem! Bruker dem året rundt.

Gammel 04-08-10, 22:35   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ støvlene er vel de som passer best for oss med store legger?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:54   #79
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Har ikke.

Men tenker stadig at jeg skulle hatt støvler av og til. Goretex er greit, men noen gangerer slaps og søle dyyyyypt... Tror dog det blir andre, ikke så dyre, og som passer tynne legger og ankler...

Regner ikke på kontoret nei, men der har jeg da uansett "innesko" stående, støvler er til utebruk.

Gammel 04-08-10, 23:06   #80
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et par korte. Grå farge. Kjøpte de i Københanv i påsken da jeg ikke hadde med meg støvler og det ble litt for vått for joggesko. De er veldig greie til bybruk. Bruker de i hovedsak til bukser/jeans. De lange blir for bomsete på meg så jeg valgte korte. Har uansett et par lange Vikingstøvler (de som ser litt ut som Hunter-støvler)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.