|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?
Men det regne jo ikkje inne på kontoret mitt?
|
|
|
|
#62 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg ønsket meg det tidligere, men ikke nå lenger. De ser klamme og varme ut. Jeg er temmelig varm av meg og må ha kjøligere fottøy som puster. Jeg tror jeg ville fått hetta av å ha de på meg lenge som gangen, spesielt innendørs. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Nei. Men jeg trenger nye støvler ettersom de gamle og engang hvite med blomster på har blitt.. øh, gradvis mindre og mindre hvite.
|
|
|
#64 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har grå og er fornøyd med den fargen. Passer til det meste.
|
|
|
#65 |
|
Like blid!
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har svarte og har brukt mine utrolig mye.
|
|
|
|
#66 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har røde, og fordi de er vide så funker de greitt for meg med mega-legger. I og med at de har snøring øverst og sånt. Men de er jo ikke fine - og skikkelig håpløse å gå med. Så jeg bruker dem kun når jeg må, dvs i øspøs regnvær.
|
|
|
|
#67 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har ikke - litt fordi "alle" har (ja, for jeg har jo bare klær ingen andre har
|
|
|
#68 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Har IJ i 4 forskjellige farger. De siste jeg kjøpte er høye hvite uten snøring. Jeg elsker de støvlene. På mine føtter sitter str 41 som støpt. Det eldste paret er nå over 4 år gammelt, og ser helt fint ut. Har dessuten regnfrakken i sort og i hvit. Passer på å kjøpe på salg når det er mulig. Prøvde forresten en venninnes Hunter støvler en dag, men de likte jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har, kjøpte de da Storebror var nyfødt - hvite.
|
|
|
|
#70 |
|
Vaklende
|
Samme her, de er vanlige støvler og ble fort preget av det også (=slitte). |
|
|
|
|
|
#71 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg ønsker meg, og angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte et par jeg fant på salg i København i mai.
|
|
|
#72 |
|
En som trener
|
Hm, er du sikker, har du prøvd noen? Jeg synes mine er veldig romslige, og man kan jo slippe de ut mye med snøringen også. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har brune lave som brukes til hagebruk. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har lange grønne. Impulskjøp for en fire- fem år siden. De brukes når jeg trenger støvler, men de er vide og jeg er i det hele tatt lite fornøyd. Bortsett fra i slapsevær om vinteren, da de er litt varme.
|
|
|
#75 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Nei. Gummistøvler har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen. Spørs om jeg hadde fått på meg IJ-støvler med mine legger uansett.
|
|
|
#76 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?jeg har svart lave, bruker de til og fra jobb på skikkelige møkkadager. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Har ikke.
|
|
|
#80 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har et par korte. Grå farge. Kjøpte de i Københanv i påsken da jeg ikke hadde med meg støvler og det ble litt for vått for joggesko. De er veldig greie til bybruk. Bruker de i hovedsak til bukser/jeans. De lange blir for bomsete på meg så jeg valgte korte. Har uansett et par lange Vikingstøvler (de som ser litt ut som Hunter-støvler) |
|
|
|
![]() |
|
|