Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 04:47   #61
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!

Signerer helhjertet en hel haug med folk. Du har vært utrolig flink!
Gratulerer og nyt det! Det fortjener du så absolutt.

Gammel 11-08-10, 09:28   #62
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Jeg leste artikkelen på trykk i VG, og jeg syntes det var veldig bra at du ikke trakk deg.
Det er garantert en kjempe motivasjon for mange å lese om hvordan du har kjempet deg gjennom vekttapet. Du så strålende ut!!
Lykke til med operasjonen

Gammel 11-08-10, 09:47   #63
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det var en kjempefin reportasje, og jaggu var det bra reklame også - for jeg tror jeg melder meg inn.

Jeg er så imponert over hva du har klart at jeg ikke har ord! 70 kg vektnedgang er fantastisk, jeg vet selv hvor lett det er tenke at man skal gå ned, men hvor utrolig standhaftig man må være for å få det til. Hvor mange små jævler som setter seg på skulderen og leder en ut i fristelse.

Gammel 11-08-10, 17:34   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste artikkelen på søndag, og den var kjempefin! Og det var du også!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:20   #65
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Å dere er så snille... Tusen takk ennå engang for alle de flotte orda dere gir meg... Blir jo nesten rørt, for jeg kan love at dette har ikke bestandig vært like enkelt. Å jeg forstår så godt hvordan folk som vil ned i vekt tenker, føler og ikke minst forventer.. Er det noen som blir inspirert av det jeg har gjort så er jeg såååå glad for det. Å jeg er her for alle de som måtte trene en å snakke med eller spørre spørsmål til, så er bare å skrive så skal jeg svare. Jeg har vært stor selv, jeg har gått hele den lange veien på egen hånd så jeg har en hel bagasje med erfaring på godt og vondt

Å Takker igjen for all posetiv oppmerksomhet bra dere likte repotasjen

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:28   #66
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er både inspirert og innmeldt. Her skal det slankes Etter helgen vel og merke. Man har da selskapsplaner.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 14:06   #67
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gikk glipp av artikkelen jeg da........ Dumt! Men gratulerer med flott innsats iallefall!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:00   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veravera: du kan fremdeles lese den på nettet.

Jeg har akkurat lest, og det ble en fin artikkel som du med stolthet kan stå inne for. Du har jammen vært superflink til å slanke deg.

Gammel 19-08-10, 18:18   #69
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Standard

tusen takk..... har jobbet hardt iallefall

Gammel 26-08-10, 22:56   #70
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Standard

Da er det ikke såååå lenge igjen til bukplastikk operasjon... Gud å jeg gruer meg nå.. Dagen i dag har vært forferdelig Håper virkelig alt går bra i morra tidlig, og att resultatet blir flotters... Om jeg får sove i natt er en annen sak, må kjøre hjemmefra kl 06.00 i morra tidlig såååååå er vel ikke sikkert at jeg rekker å lukke øya.. Nå er jeg iallefall ikke trøtt....

Gammel 26-08-10, 23:06   #71
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Lykke til med operasjon. Du har jo allerede vært igjennom en virkelig tøff tid, så da takler du nok dette strålende også. Håper du får deg litt søvn i natt.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:06   #72
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Lykke til! Jeg leste også artikkelen og den var jo fin. Utrolig flink du har vært.

Gammel 26-08-10, 23:07   #73
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Lykke til med operasjonen!

Gammel 26-08-10, 23:11   #74
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Standard

tusen takk... håper jeg får litt søvn jah.. Men akkurat nå ser det svart ut.. Nervene sitter jo utenpå nesten :=)

Gammel 26-08-10, 23:15   #75
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Skal krysse fingrene for deg! Dette går sikkert kjempeflott. Skjønner godt at det er vanskelig å sove i natt. Naturlig å være spent ja!

Lykke til i morra!!

Gammel 26-08-10, 23:18   #76
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Utrolig bra. Og bra at du ble med i reportasjen og motiverer andre til å holde ut.

Gammel 26-08-10, 23:18   #77
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det var en kjempeflott artikkel og lykke til med operasjonen!

Gammel 26-08-10, 23:27   #78
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer så mykje med kjempeflott resultat og flott artikkel!

Riktig lukke til med operasjonen!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:47   #79
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste artikkelen først før jeg så innlegget ditt her på FP. Du har virkelig noe å være stolt av. Lykke til i morgen.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 00:09   #80
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Standard

ÅÅ dere snille.... Tusen takk for all støtte Håper jeg får ett flott resultat iallefall så all denne gruingen ikke har vært forjeves:P

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.