|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Signerer helhjertet en hel haug med folk. Du har vært utrolig flink!
|
|
|
#62 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg leste artikkelen på trykk i VG, og jeg syntes det var veldig bra at du ikke trakk deg.
|
|
|
|
#63 |
|
Off the map.
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Det var en kjempefin reportasje, og jaggu var det bra reklame også - for jeg tror jeg melder meg inn.
|
|
|
#65 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Å dere er så snille... Tusen takk ennå engang for alle de flotte orda dere gir meg... Blir jo nesten rørt, for jeg kan love at dette har ikke bestandig vært like enkelt. Å jeg forstår så godt hvordan folk som vil ned i vekt tenker, føler og ikke minst forventer.. Er det noen som blir inspirert av det jeg har gjort så er jeg såååå glad for det. Å jeg er her for alle de som måtte trene en å snakke med eller spørre spørsmål til, så er bare å skrive så skal jeg svare. Jeg har vært stor selv, jeg har gått hele den lange veien på egen hånd så jeg har en hel bagasje med erfaring på godt og vondt |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg er både inspirert og innmeldt. Her skal det slankes |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg gikk glipp av artikkelen jeg da........ Dumt! Men gratulerer med flott innsats iallefall! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Veravera: du kan fremdeles lese den på nettet.
|
|
|
|
#69 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!tusen takk..... har jobbet hardt iallefall |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Da er det ikke såååå lenge igjen til bukplastikk operasjon... Gud å jeg gruer meg nå.. Dagen i dag har vært forferdelig |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Lykke til med operasjon. Du har jo allerede vært igjennom en virkelig tøff tid, så da takler du nok dette strålende også. Håper du får deg litt søvn i natt. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Lykke til! Jeg leste også artikkelen og den var jo fin. Utrolig flink du har vært.
|
|
|
#73 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Lykke til med operasjonen!
|
|
|
#74 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!tusen takk... håper jeg får litt søvn jah.. Men akkurat nå ser det svart ut.. Nervene sitter jo utenpå nesten :=) |
|
|
|
|
|
#75 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Skal krysse fingrene for deg!
|
|
|
#76 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Utrolig bra. Og bra at du ble med i reportasjen og motiverer andre til å holde ut.
|
|
|
|
#77 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Det var en kjempeflott artikkel og lykke til med operasjonen!
|
|
|
|
#79 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg leste artikkelen først før jeg så innlegget ditt her på FP. Du har virkelig noe å være stolt av. Lykke til i morgen. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!ÅÅ dere snille.... Tusen takk for all støtte |
|
|
|
![]() |
|
|