|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du? | |||
| Hunter |
|
19 | 9,41% |
| Ilse Jacobsen |
|
68 | 33,66% |
| Viking |
|
57 | 28,22% |
| Tretorn |
|
14 | 6,93% |
| Panther |
|
3 | 1,49% |
| Annet velrenommert merke |
|
11 | 5,45% |
| Annet ukjent merke/fabrikat |
|
39 | 19,31% |
| Har ikke gummistøvler |
|
33 | 16,34% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Textrovert
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Etter å ha brukt en hel dag (jeg tuller ikke!) på å finne gummistøvler som passet til leggene mine, endte jeg opp med disse fra Søstrene Jensen. De har våtdraktmateriale i leggen, og er de eneste støvlene jeg har fått på meg de siste årene:
|
|
|
#62 |
|
trenger lading
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?blå...
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg tror dessuten jeg ønsker meg regnkåpe...
|
|
|
#64 |
|
Hertuginne
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Malama: For deg som bor vestpå er Søs Jensen et godt alternativ når du skal ha regnkåpe. De er fine, ikke for dyre, og har god kvalitet. Og så er de bergenske. Og vi vet jo alle at bergensere vet det meste om regnvær og hva som duger.
|
|
|
#65 |
|
Trøtt
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har lave, røde Vikingstøvler. Bruker de til alt når det regner. Har lyst på de høye, røde Vikingstøvlene med snøring, får man fortsatt tak i det?
|
|
|
#66 |
|
Fortynnet
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har svarte Ilse Jacobsen, som funker veldig fint til mitt bruk i regn og slaps (sykler eller går til jobb), samtidig som de er foret og har plass til både fotballegger, dongeribukser og lange ullstrømper. (Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe IJ, men fant ingen andre som oppfylte disse kriteriene - f.eks. Viking har jo bare juksesnøring). Før jeg kjøpte dem hadde jeg hatt de samme gummistøvlene i 25 år. Det var gule Viking seilerstøvler. Veldig utslitt, men gummistøvlene er ikke den delen av garderoben jeg er mest opptatt av. Og jeg bruker dem IKKE i allslags vær. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Smugleser
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Kjøpte IJi 2003, og brukte dem enormt mye da jeg var hjemme med Andungen - det var en dritthøst, og jeg jeg sleit dem ut.
|
|
|
#68 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Hvite (eller, de var vel hvite engang, mer ubestemmelig farge nå) Viking gummistøvler anno ca 1994. Lekkert. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Nokre røde fra Europris. Dei er tørre, og da er vel alt eg bryr meg om.... Men siden dei er svintunge på beina, skulle eg hatt nokre nye.
|
|
|
#70 |
|
Epikur
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har Ilse Jacobsen, men skal kjøpe meg le Chameau eller Hunter. Jeg må ha noen som er trangere rundt ankelen, IJ er for rett opp. Hvordan er Le Chameau i størrelsen, Toffen?
|
|
|
#72 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par svarte Hunter-støvler. Hvorfor kan man ikke ha fine støvler? Det kan da være en del av et antrekk på samme måte som andre sko? Jeg er fornøyd med støvlene mine, for de ser litt ut som klassiske svarte støvletter.
|
|
|
#73 |
|
Epikur
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Hvis man bor i Bergen, så bør man definitivt ha penstøvler som går til skjørt, turstøvler med kraftig såle og gjerne noen flere for å kunne variere.
|
|
|
#74 |
|
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Klart en kan ha fine støvler! Jeg synes mine er superfine, jeg. Har bare ikke følt behov for å kjøpe dyre merkestøvler, så mye bruker jeg dem trossalt ikke. Men ser ikke noen grunn til at det skulle være mindre "legitimt" å ha fine støvler enn fine sko,nei. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Leggene mine får ikke plass i fine høye støvler. Har et par ganske lave blanke sorte, kjøpt på Økonomisko. Gjør seg diskret når det regner, og blir det opphold tar jeg buksen utenpå, så synes det knapt at jeg trasker rundt med gummistøvler.
|
|
|
#76 |
|
ctrl+z
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har hvite (de var hvertfall) høye støvler fra Viking, dandert med flotte blomster. Nå ønsker jeg meg et par lave, røde IJ. De høye gidder jeg ikke å gå med til og fra jobb.
|
|
|
#77 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Klart man kan ha fine støvler!
|
|
|
|
#78 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?IJ til jobb/bybruk. Viking fjellstøvler til annet bruk (dog deler jeg dem med en 12-åring for tida og ser lite til dem). |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?
Jeg prøvde høye, røde Vikingstøvler med snøring i Bergen i sommer. I den butikken som ligger i en kjeller vis-a-vis Fisketorget. Men de passet ikke, da
|
![]() |
|
|