|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Utrolig koselig hus å se på og fint uteområde men litt hyttete inne.
|
|
|
|
#62 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Huset var nydelig, hagen likeså. Hadde ikke falt meg inn å forandre noenting verken farger eller noe. Og tenk, så koselig hus for det samme pris som en stor leilighet eller et rekkehus koster. hadde jeg vunnet i lotto eller noe så hadde jeg sporestreks kjøpt huset. Tenk å julepynte her da, eller grille i hagen en sommerkveld. *sukk* |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)I know... ser meg meg lillegutt løpe naken rundt på gresset om sommeren og snuppa i hvit "madickenkjole" og dekorere huset med gammeldagse møbler..
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Sinnssykt billig, i hvert fall. Vi betalte 2.510.000,- (nesten 100.000,- under takst) for dette rekkehuset, med mye mindre uteareal enn det huset har. Og man får knapt et lite riveklart hus for under 3 millioner her.
|
|
|
#65 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Det er sykt dyrt å bo i Bergen. Men kjøper man et sted rett utenfor så får man svært hus til 2,5 mill. Dårlig gjort. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Jeg er glad i gamle hus og likte dette huset kjempegodt. Jeg ville malt endel inni for å lette opp uttrykket litt,og kjøkkenet så veldig upraktisk ut. Det måtte jeg ha pusset opp for å få det mer funksjonelt, men da med litt gammeldags utseende. Jeg liker en blanding av nytt og gammelt på møbelfronten, og kunne glatt overtatt møblene. Maling er gøy! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Jeg bare konkluderer med at vi har veldig ulik smak |
|
|
|
#68 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Lekkert. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Not my cup of tea... Ikke i det hele tatt faktisk. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)
Eg er enig, det er mykje her som ikkje er originalt. Det er ny-gammalt, altså nytt, men laga for å sjå gammalt ut, og vedkommande har ikkje hatt så god smak syns EG da. Huset var fint det, men eg hadde endra ALT det som er nytt der inne. Og det var ein del. Var nokre fine dører der |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Likte hagen og huset utvendig veldig godt. Inni var det ikke min stil i det hele tatt. Altfor mye furu, farger og krimskrams. Men jeg elsker også gamle hus.
|
|
|
#74 |
|
Metallica!!
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Den hagen var fantastisk!
|
|
|
#75 |
|
Tøff
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Det er mange grunner til at jeg ikke ville hatt dette huset om du kastet nøklene etter meg, en av dem er at huset er fælt, en annen er at det ikke går an å bo i Stokke.
|
|
|
#76 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Her kommer Ole Brumm... jo, huset var utrolig lekkert! Jeg vil veldig gjerne ha ett sånt hus - som sommerhus! Malt all furu hvitt - huset utvendig likeså! Ønsker meg ett skikkelig vintage hus med sjel i ved vannkanten, kjenne duften av saltvann og høre måkeskrik - herlig om sommeren
|
|
|
#78 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Ikke oppdatert siden "furu, blå, oker, mørkegrønn/ rød helvete". Så umiddelbart falt jeg ikke pladask.
|
|
|
#79 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Åh jaa, sommerhus hadde vært tingen. Et sommerhus kan fint se ut som dette, til og med med grusom furu innvendig, selv om jeg helst selvsagt ville malt det hvitt/trehvitt.
|
|
|
#80 |
|
Crazy Cat Lady
|
|
|
![]() |
|
|