|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!
Sist jeg var der virket det ihvertfall som de hadde 29-tommers grense.
|
|
|
#65 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Når jeg var tenåring måtte vi alltid shoppe bukser til meg på Carlings fordi mamma var så forelska i en som jobba der. Han hadde langt hår nemlig. Mamma var en godt gift kvinne på over 40, han var muligens 22. Det var litt pinlig. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg vil på det varmeste anbefale å hande jeans i en fysisk butikk (altså ikke på nett) med godt utvalg og hos noen som har god peiling. La dem hjelpe deg å plukke forskjellige bukser, samt å se hva som kler deg. Om du ikke synes de er flinke eller du ikke får god hjelp så si at du ikke ble helt fornøyd med noen av buksene, og gå derfra uten å kjøpe. Jeg handler ofte på carlings, JC eller rene Levis-butikker. Drit i størrelsen, det er bare et tall, og det som er viktig er at du ikke kjøper noe som er for smått, da ser du bare feit ut. Jadda, det er skikkelig pes å prøve klær, men bit tennene sammen og tenk på hvor deilig det blir å ha noe som passer. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det kan jeg godt forstå, altså.
Ja, jeg vet. Jeg hater selvsagt ekstra mye å be om hjelp i butikk fordi jeg føler meg så totalt mislykka med kroppen min.
*noterer*
|
|
|
#69 |
|
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Men LilleT, jeg har jobbet som butikkdame i jeansbutikk, og det kommer virkelig innom absolutt alle kroppsfasonger, du har ingenting å frykte. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
|
|
|
#71 |
|
--
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Klart du kan dra på Carlings. Og de er innmari flinke, ihvertfall de jeg har vært borti. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Da får jeg prøve meg der. Takk for svar!
|
|
|
#73 |
|
--
|
Lykke til! Har forresten fått like mye hjelp på både MP og A. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg ville skippet tights ala det du har på deg på bildet. Det gjør bare leggene tykkere. Strømpebukser blir faktisk bedre. Sko med hæl gjør deg høyere og gir deg litt mer feminint preg. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet akkurat hvordan det er, man føler seg aldri så mislykka som når man skal prøve jeans |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Ja, jeg trives faktisk bedre i strømpebukser, men på varmere sommerdager blir dilemmaet om jeg skal blotte mine hvit-blå og tykke legger eller dra på meg en tights.
|
|
|
#77 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det er en guttevariant, ja? Ser fin ut på bildet i alle fall.
|
|
|
#78 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg stemmer for blotting av legger, definitivt!
|
|
|
#79 |
|
--
|
Ja, guttebukse. Men sitter veldig fint på jenter også. Jeg er veldig glad i mine og har både mørke og vanlig "olafarge". Også passer de til mye synes jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|