|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmål
Det valget forstår jeg at noen tar. Men ikke hvis man egentlig ikke har råd og vil ha problemer med å betale tilbake på lang tid.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålSa du at moren hadde en mindre hjerneskade? Hmmm.....Jeg hadde nok lånt henne pengene selv med risk om å miste de, kanskje hadde hun egentlig ikke råd til å ta med datteren på sirkus og dette var hennes måte å oppfylle barnets ønske. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Hun har jo ikke det heller; det er den andre moren som har fått lov til å glede ungene. Selv har hun bare betalt for det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålÅh, sånt er skikkelig kjipt. Den gode tingen er at hun nok ikke kommer til å spørre dere igjen. Hadde hun betalt tilbake umiddelbart, så kan det jo hende at hun hadde ønsket å låne av dere oftere.
|
|
|
|
#5 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålAlltid i alle tilfeller om jeg låner bort eller har lånt av noen så går alt over nettbanken. Har opplevd den der før " skylder ikke du meg 100 kr for den inngangsbilletten den gangen? " Nei, det gjør jeg ikke.. sjekk nettbanken.
|
|
|
#6 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålSpennende å se om du får penger, men jeg er dessverre ikke optimistisk.. Starter det med litt "styr" slik som nå så er det vanskelig. Dette er en person som er vant til å låne penger og har nok mange lån rundt omkring. Hun satser nok på å trenere saken til du ikke orker mer. :realist:
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Det er min erfaring også, dessverre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålUsh, litt småkjip sak.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålBlir spennende å se om du i det hele tatt får tilbake pengene. Jeg tviler litt. Og skulle du få dem så vil det ta tid tipper jeg. Jeg blir skikkelig overrasket om jenta di faktisk har de pengene med hjem fra skolen i dag. Tipper unnskyldningen er at hun ikke rakk minibanken eller at jenta hadde glemt dem hjemme. Og dagen etter er det en annen unnskyldning. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Det er nok sånn det fungerer overalt, men noen ganger blir jaggu ikke begge foreldrene ringt, gitt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmål500 kroner hadde jeg glatt lånt ut. Det er ikke mer penger enn at det går greit om det ikke blir lånt tilbake, og så hadde jeg liksom gitt henne litt kred i utgangspunktet og så hadde jeg om det ikke var gitt tilbake hatt veldig god grunn til å slippe mer mas.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålKjipt!
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålJeg tror jeg hadde oppfattet dette som en såpass merkelig henvendelse fra en jeg ikke kjente noe særlig, at jeg bare hadde sagt nei, dessverre. At hun nå spør om å utsette tilbakebetalingen en hel måned gjør det jo enda mer tvilsomt. Sirkus er ikke noe man MÅ om man ikke har penger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålLitt pussig, og veldig vanskelig å si nei. Lykke til med å få de tilbake!!
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå flott at det ordnet seg. Bra at du sa fra at det ikke var greit å vente, for da ville hun nok satset på at det hele bare gikk i glemmeboken! :dårlig erfaring:
|
|
|
#19 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå bra at det ordnet seg.
|
|
|
#20 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå fint at du fikk pengene tilbake |
|
|
|