Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva drikker dere på jobb?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 19:01   #61
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hva drikker dere på jobb?

Jobber bare nattevakter, så det går i kaffe og vann.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og øl. Og vin. Og vann, i ny og ne. En sjelden gang Jack Daniels. :fin jobb:

Åh...*drømme* Sånn vil jeg og!!!
(men er vel greit å holde seg klinke edru når man jobber med medisiner og syke folk... )

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vann, vann, vann. Og det er bare tvangspreget inntak, for det er så kjedelig å drikke - og så blir vannet aldri kaldt her i 3. etasje.

Vi har isbitmaskin på jobb og jeg har ei Camelbak-drikkeflaske med stor åpning, så det er lett å få iskaldt vann hele natta
(evt hvis du har tilgang til en fryser, kan du fylle ei vanlig imsdal/olden/bon aqua-flaske halvfull med vann, og fryse. Fyll på med kaldt vann når arbeidsdagen starter, og du har iskaldt vann Husk å legge flaska tilbake i fryseren før du går hjem )

Gammel 12-08-10, 19:07   #62
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker vann og kaffe på jobb. Av og til Smudi.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:10   #63
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cola Zero av og til, men prøver å begrense av hensyn til tennene
Iskaldt deilig vann havner jeg da på

Gammel 12-08-10, 19:11   #64
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sånn pitteliten Olden-flaske som jeg fyller med vann titt og ofte!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:25   #65
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Masse te. Og iskaldt vann når jeg husker på det.

Gammel 12-08-10, 19:30   #66
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Masse te.

Mine øyne lurte meg, så jeg leste nasse te og lurte veldig på hva det var. Og jeg som ikke liker te en gang ...

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:32   #67
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Mine øyne lurte meg, så jeg leste nasse te og lurte veldig på hva det var. Og jeg som ikke liker te en gang ...

Det ville ha vært en ny variant for meg.

Gammel 12-08-10, 19:38   #68
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vann!

Trenger jeg litt annet blir det et og annet glass vann med kullsyre og så hender det jeg tyr til en Pepsi Max (mye sjeldnere enn før).

Vurderer å ta med meg litt saft slik at jeg kan få litt annen smak innimellom. Jeg drikker verken te eller kaffe.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:28   #69
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viljestyrken min er ellers ganske dårlig, men på jobb klarer jeg meg bra. Drikker store mengder vann (type et par liter om dagen, minst) og kaffe. Drakk vel en Cola en gang i forfjor da jeg var fyllesyk . Det hender jeg skeier ut med en Tine iskaffe eller en appelsinjuice fra kantinen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:30   #70
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepsi Max og vann.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:35   #71
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaffe på morningen, vann til arbeidet og te til lunsj.

Gammel 12-08-10, 20:41   #72
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vann med kullsyre og kaffe eller cappuccino. Har en automat på jobben som har mange forskjellige kaffeprodukter og kakao (har ikke forsøkt den ennå) i tillegg til at den har varmt vann, kaldt vann og vann med kullsyre.

Gammel 12-08-10, 20:42   #73
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Appelsinjuice i lunsjen, og vann når jeg er tørst ellers på dagen. Vi har sånn friskt-vann-dings som er fin å ha.

Gammel 12-08-10, 21:35   #74
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vann.
Av og til cola.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:41   #75
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Champagne.

I wish. Men i realiteten kaffe og vann, og gjerne også Farris.

Gammel 12-08-10, 23:47   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå, for eksempel - nå fortjener jeg øl. Jepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 23:53   #77
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Hva er det?

Designerkaffe: Overpriset blanding av melk og kaffe, tilberedt av noen andre enn deg selv.

Vi har kaffebar på jobben. Skumle greier.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 23:55   #78
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaffe og vann, av og til varm sjokolade.

Gammel 12-08-10, 23:55   #79
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg hjemme i permisjon, men det går mest i vann her også. Har alltid vann stående i kjøleskapet som er iskald. Drikker heller det enn juice og saft. Brus derimot er en av mine svakheter. Prøver å begrense det, men har jeg Pepsi tilgjengelig så foretrekker jeg det. Med masse isbiter.

Gammel 12-08-10, 23:56   #80
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå, for eksempel - nå fortjener jeg øl. Jepp.

Noe sier meg at jeg hadde holdt ut lenge i din jobb. :vil også drikke øl på jobb:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.