|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et stort hus med stor stue, tv-stue, minst 4 soverom, bibliotek, stort vaskerom mm. Aller helst vil jeg bygge selv, men for å stor nok tomt må vi langt ut på landet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det er forresten noe annet som jeg ønsker meg mer enn alt, men det er ikke en ting egentlig, men mer tid. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre som jeg ikke rekker. (Og før noen foreslår å outsource husvask og sånt, så kan jeg åpplyse om at det er lite å vinne på det.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En slank kropp.... ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Akkurat nå: rydde- og vaskehjelp! Kan ikke fordra det.
|
|
|
#6 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En smertefri kropp og ettplans hus.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønsker: To nyoppsussede bad. Har : Ett skrøpelig baderom.
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
JA!!!!! Det vil jeg også ha, isolert med frostfritt dekke!!!
|
|
|
|
#11 |
|
Tøff
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Vi sparer og er flinke, men jeg vil ha stort hus nåååååå! Jeg blir sprø av leiligheten vi bor i nå.
|
|
|
#12 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Mest av alt ønsker jeg en kropp som fungerer.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et hus i Toscana.
|
|
|
#15 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg tar gjerne vinterhagen til Esme!
|
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et funkishus som ligger omtrent akkurat der vi bor nå, med passe stor hage, luftige rom og all plass vi trenger. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har (helt frem til i dag) virkelig, virkelig ønsket meg en barnebok som jeg var så glad i som liten. I dag snublet jeg over den på Barnas antikvariat. Så nå er det faktisk ikke noe jeg virkelig ønsker meg som jeg kan komme på akkurat nå. Mitt ønske er oppfylt! :happy: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Nysgjerrig: hvilken?
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har lenge ønsket meg en ny sykkel. En skikkelig en. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et stort funkishus, med eget soverom til alle barna og bibliotek.
|
![]() |
|
|