|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
107 | 79,26% |
Nei |
7 | 5,19% |
Bare hvis jeg ser de er skitne |
21 | 15,56% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Hvorfor skal man vaske ubrukte klær, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Tror jeg må begynne å kjøpe av Mim istedenfor å selge til henne, om man får mumikopper med på kjøpet *får aldri nok* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja, det er vasket og pent sammenlagt når det selges eller gis bort. Sist jeg ga bort fravokst barnetøy (tilsvarende tre breddfulle bæreposer) så strøk jeg klærne og la de pent de en fargerik kartong fra IKEA også, men vanligvis er jeg ikke riktig sååå inspirert. Sist redigert av Cuyahoga : 20-08-10 kl 07:54. Årsak: skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?
Du skal være glad det ikke er meg du gir bort klær til. De klærne hadde blitt til en krøllete haug etter omtrent 2 sekunder hjemme hos meg, noe som sikkert hadde føltes (om ikke veldig, så i alle fall litt) bittert.
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
Neh, det tror jeg at jeg hadde taklet fint, gitt. :er realist: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Har levert tøy nyvasket og strøket, men noenganger så er det bare vasket før det selges. Kunen ikke falle meg inn å la jenta mi bruke tøy og så selge det utenat det er vasket? Selvsagt er tøyet rent før det blir solgt..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg svarte nei. Fordi som oftest er klærne vasket og reine for ei stund siden. Har ikke vasket det på nytt igjen om det har vært reint i utgangspunktet. Selger selvfølgelig ikke skitne klær.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg synes det er himmelvid forskjell på møkkete klær (i betydning matflekker og andre vaskbare flekker) og det at de har ligget i skapet i et halvår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
Det er det jeg helt enig i. Jeg vasker som sagt heller ikke klær som er vasket etter bruk og rene (dersom de ikke har falt bakerst i skapet og er støvete), og stryking må ikke de som kjøper noe av meg forvente. :sjuske:
![]() |
#10 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg sender selvsagt bare fra meg rent tøy. Om tøyet har ligget en stund i skapet vasker jeg dem ikke på nytt, stryker heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Stryke tøyet!??
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg leser "selvfølgelig å vaske klær over nett" hver gang jeg ser denne - og tenker at det har vært en fin-fin service for late husmødre eller husfedre.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg svarte feil, for jeg vasker ikke rene klær på nytt slik at de skal være nyvasket ved salg, nei. Det får holde at de var nyvasket da de ble pakket bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sånn passe sane
|
Samme her.
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg skjønner ikke helt vitsen med å stryke et klesplagg før jeg stapper det opp i den minste norgespakken jeg klarer å få plass i, slik at de kommer frem til mottageren skikkelig skrukkete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker før salg, og om jeg evnt ikke har gjort det, gir jeg beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker heller ikke rene klær på nytt igjen! *makan til ekstraarbeid*
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Svarte JA, for klærne jeg selger er alltid vasket. Men ser nå at det står "Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper?" og nei det gjør jeg ikke. Det kan hende de har ligget i skapet eller bortpakket en stund før de blir solgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Selvsagt vaskes tøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|