|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Kan dy rygge med henger | |||
| Ja, jeg er mann |
|
4 | 3,42% |
| Nei, jeg er mann |
|
1 | 0,85% |
| Ja, jeg er kvinne |
|
42 | 35,90% |
| Nei, jeg er kvinne |
|
70 | 59,83% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Kan du rygge med henger?Nei. Jeg har aldri prøvd. |
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Yes, forrige helg rygget jeg hengeren rundt hushjørnet og der er det ganske smalt og den landet akkurat der den skulle. :nøgd:
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Kan du rygge med henger?
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Tuller du nå? I hele mitt voksne liv har jeg aldri hatt bruk for en henger. Jo, forresten en eneste gang. Det var før jeg hadde lappen, så min svigerfar kjørte.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg hadde heller ikke tenkt på at det kunne være folk som hadde hatt lapp i lange tider uten å ha trengt henger. Jeg har trengt henger hver eneste gang jeg har flyttet, og flere ganger fra IKEA så det har blitt sånn ubevisst "Alle trenger henger innimellom"
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, jeg heller hadde ikke tenkt på at det var noen man aldri hadde trengt. Selv om jeg glemte å tenke på flytting når jeg skrev svar, og tenkte kun på båten.
|
|
|
#10 |
|
Weeeee
|
Veldig mange biler er uten hengerfeste.
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Sv: Kan du rygge med henger?Jeg er veldig imponer over alle som aldri har prøvd, men som er sikker på at de ville fått det til
|
|
|
|
#12 |
|
villende
|
Hvorfor det, egentlig. Det er vel som med de fleste andre ting, hvis man er villig til å prøve det uten å gi seg så får man det etter hvert til. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Helt klart. Man kan lære seg å rygge med henger. Men har man aldri prøvd så kan man det jo ikke
|
|
|
|
#14 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Kan du rygge med henger?Nei. Jeg har prøvd og fikk det ikke til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Ja jeg kan rygge med henger og har bevis på det. BE. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Kan du rygge med henger?Jeg stemte nei, jeg er kvinne, men jeg har aldri prøvd å rygge med henger. Men hvis jeg virkelig måtte klare det, så hadde jeg helt sikkert greid det til slutt - etter en lang, lite smart, og lite gjennomtenkt runde med stygge gloser. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan du rygge med henger?Jeg kan, sånn litt, om jeg må, men nei, jeg er slett ikke knallgod på det. Rett og slett forid jeg har vel hatt behov for det EN gang, og derved ikke øvd regelmessig..
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du rygge med henger?For å være ærlig; jeg har aldri prøvd. Men dette høres ut som en typisk ting jeg ikke vil like å gjøre. Så jeg svarte "nei".
|
|
![]() |
|
|