Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er vi fullstendig gale?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 14:03   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er vi fullstendig gale?

Det var da en aldeles tøysete ting å si. Vi var på 14 dagers sydenferie i sommer med en 2-åring og en 4-åring. Det var to strålende uker med sol, bading, og masse avslapping for både små og store. Dere får det sikkert helt supert. Kos dere masse!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:01   #2
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Er vi fullstendig gale?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Rundreise i Romania med buss og tog sammen med ettåring, og med toårig og femåring en annen gang. Midtøsten, med vanskelige grensepasseringer og gatelangs trasking i halvskumle området med 7 mnd gammel baby, treåring og seksåring.

Jeg forstår jo godt de som sier at dere er gale... Rundtur i Midt-østen er vel ikke anbefalt noen, og å ta med småbarn på slikt er vel ikke akkurat ansett som helt mainstream. Men for DERE er det sikkert helt riktig, så da er vel det ok?

Til TS vil jeg bare si at treåringer er helt herlige å ha med til syden, de koser seg i basssenget og nyter varmen og solen. Travelt, jovisst, men det er jo like travelt hjemme?

Forøvrig ble ikke min ferie som tenkt - jeg skulle til Bulgaria med en syvåring og en 7 mnd gammel baby, og hadde planlagt at babyen skulle bli litt utslått av varmen og sove hele dagen... Nja, DET skjedde ikke, kan man si. Det ble mye skriking og vantrivsel fra alle parter () før jeg innså at småtten trengte noen timer på kjølig hotellrom og ute av solen og at ferien måtte bli på småttepremisser.
DA kunne vi endelig finne roen - slæppeferie ble det ikke, men vi hadde det supert likevel!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.