Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Johan Olav Koss

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 14:10   #61
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Johan Olav Koss

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det var bare ett innspill, for hadde JOK vært så forferdelig og usympatisk, så hadde det vel før eller siden kommet frem i media når man er såpass profilert som han, og da ville vel hans to eks-koner kanskje "lekket" etter hvert.

To-ekskoner? Han har da vitterlig bare en, hun er en veldig kjent person i Canada og har vel neppe noen interesse av å fortelle norsk sladrepresse om ex-mannen sin.

Ikke alle MÅ gå til Se&Hør med historiene sine vet du Selv norske og andre ex-kjærester eller venner/ex-venner.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:22   #62
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

To-ekskoner? Han har da vitterlig bare en, hun er en veldig kjent person i Canada og har vel neppe noen interesse av å fortelle norsk sladrepresse om ex-mannen sin.

Ikke alle MÅ gå til Se&Hør med historiene sine vet du Selv norske og andre ex-kjærester eller venner/ex-venner.

Tja... en eller to eks-koner, Marian, hvilken forskjell gjør det? Gjør det sladringen mer forsvarlig? og at DU ikke velger å gå til Se&Hør med historiene dine om han, gjør det deg bedre enn andre? Du legger jo ut her på nett, åpent for alle og enhver at han ikke er sympatisk, og at han er slem.

Hva om noen som står han nær (venner, bekjente, familie, kolleger) får tak i det du skriver her? Jeg håper du vet og forstår at det kan få strafferettslige følger for deg. Men det vet du sikkert ellers hadde du vel ikke gjort det.

Han var nær ved å gifte seg med hun svømmeren også... men det skar seg vel i siste liten....

Gammel 14-02-07, 14:24   #63
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil nå påstå at det kan være relativt stor forskjell på om man har en eller to ekskoner. Bare spør dem som har det.

Gammel 14-02-07, 14:25   #64
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Tja... en eller to eks-koner, Marian, hvilken forskjell gjør det? Gjør det sladringen mer forsvarlig? og at DU ikke velger å gå til Se&Hør med historiene dine om han, gjør det deg bedre enn andre? Du legger jo ut her på nett, åpent for alle og enhver at han ikke er sympatisk, og at han er slem.

Hva om noen som står han nær (venner, bekjente, familie, kolleger) får tak i det du skriver her? Jeg håper du vet og forstår at det kan få strafferettslige følger for deg. Men det vet du sikkert ellers hadde du vel ikke gjort det.

Han var nær ved å gifte seg med hun svømmeren også... men det skar seg vel i siste liten....

Strafferettslige følger? :ler så jeg griner:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:47   #65
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Jeg har ikke lagt ut annen informasjon enn at han ikke er så hyggelig og sympatisk som mange skal ha det til. Det står jeg for, det vet også vennene og familien hans at jeg synes.

Gammel 14-02-07, 14:54   #66
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Dere kjenner han tydeligvis ikke.

Han er hverken snill eller sympatisk

Beklager hvis jeg knuser idyllen deres.

Det er litt for vanskelig for folk å ta han ned fra den pidestallen de har plassert han på skjønner du.

Ja jeg kjenner mannen, jeg kjenner vennene hans og familien hans. Mer får du ikke vite. Og jeg kommer heller ikke til å utdype noe mer hvorfor og hvordan jeg mener det jeg mener. Av hensynet til vennene og familien.

Jeg har ikke lagt ut annen informasjon enn at han ikke er så hyggelig og sympatisk som mange skal ha det til. Det står jeg for, det vet også vennene og familien hans at jeg synes.

Så du tror at dette ikke er nok, dersom Johann Olav Koss personlig får tak i disse innleggene dine, og HAN synes at du krenker han ved å spre dine subjektive meninger i det offentlige rom?

Gammel 14-02-07, 14:54   #67
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Strafferettsl...:gulp:

..og vi kan bare spekulere i hvorfor det endte sånn.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:56   #68
Elin

Elin sin avatar

Standard

Gjør hva dere vil dere i diskusjonen om Johann Olav Koss. Jeg slutter.

Gammel 14-02-07, 15:00   #69
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Så du tror at dette ikke er nok, dersom Johann Olav Koss personlig får tak i disse innleggene dine, og HAN synes at du krenker han ved å spre dine subjektive meninger i det offentlige rom?

Gi de til han du, jeg tåler det.

Gammel 14-02-07, 15:07   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper du vet og forstår at det kan få strafferettslige følger for deg.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:10   #71
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

:Ler av Iset som ler:

Kongesmily!

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:10   #72
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Gjør hva dere vil dere i diskusjonen om Johann Olav Koss. Jeg slutter.

Det skjønner jeg for du hadde ikke så mye grusomheter om mine uttaleser å slenge i bordet som du skulle ønske.

Gammel 14-02-07, 17:22   #73
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Oj, oj, oj.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 17:47   #74
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nei vi kunne vel alle gått der med en historie eller to

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 18:04   #75
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Nei vi kunne vel alle gått der med en historie eller to

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:36   #76
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*begynner og uttale meg uten å lese hele tråden*- Jeg er ikke så interessert i Koss, - synes han gjør mye bra, men ser litt "enkel" ut pga at han har munnen åpen.

VI så så vidt den dokumenteren om han på TV en gang i forrige uke, og det er en kjennsgjerning at da han gikk rundt i ett eller annet afrikansk land med glorete sykkelshorts, så humret jeg litt *enkel sjel*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.