|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg tenker at det er mer, tja, upraktisk å ha venner av det annet kjønn. Fordi det kan oppstå følelser, som man må finne ut av hva egentlig består i, er det vennskap; eller er det noe annet? At man kan føle en del på det. Sist redigert av bønna : 02-09-10 kl 14:22. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning
Jeg har aldri stilt meg de spørsmålene ang mine mannlige venner, de er liksom bare vennene mine. ikke mer, ikke mindre.
|
|
|
#3 |
|
har tatt seg sammen
|
Neida, er bare unnelig på alfaCharlies omgivelser.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg er med på at det kan oppstå problemer i et vennskap dersom den ene (og særlig hvis begge) plutselig eller gradvis ønsker noe mer enn vennskap. Jeg kjenner til tilfeller der det har skjedd (selv om jeg kjenner til veldig mange flere tilfeller der det ikke har skjedd), så jeg påstår ikke at det er en irrelevant risiko. Jeg forventer likevel for min egen del såpass tillit fra mannen min at det er opp til meg å vurdere om mitt forhold til en venn er OK eller ikke.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Problemet er vel ikke om en kompis, eller ei venninne for den saks skyld forelsker seg i meg? Det påvirker jo ikke forholdet mitt til min mann. Hvis jeg forelsker meg i noen andre enn mannen min derimot er det et problem for oss uansett om det dreier seg om en mann eller en kvinne. Jeg skjønner ikke problemstillingen muligens eller?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning-får ikke prikket mim, får legge an på henne i stedet.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg har ingen homofile eller lesbiske venner som jeg vet av. Men om jeg hadde hatt det hadde jeg aldri tenkt på et som et problem, tror jeg?
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMin manns jentevenninner er yngre enn meg, stort sett slankere og veldig pene. Allikevel er jeg helt rolig. Til og med om en eller flere av dem ville bli forelsket i ham ville jeg vært helt rolig. For jeg er så trygg på mannen og forholdet vårt, at folk må gjerne falle som fluer for oss begge, det spiller ingen rolle.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Men slike risikosituasjoner kan man jo i grunn finne over alt vil jeg tro.
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMannen har visst fått et uortodokst tilbud ute på byen en gang. Fra en eller annen bekjent. Det bekymrer ikke meg, han avslo høflig og kom hjem til meg istedenfor.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningFolk er jo kjempeforskjellige! Noen (som meg!) blir superlett betatt, og så går det over med en gang. Noen lar seg lett friste, og faller for fristelser stadig vekk, noen gjør ikke det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
can-jur
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningNei, nå er du på ukjent grunn for meg altså, Zoe.......
|
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Ærre mulig??
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMen altså.
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningHvis man uten unntak, uansett, før eller senere blir seksuelt tiltrukket av alle menn man møter, ung, gammel, tykk, tynn, godluktende, illeluktende, mørk, lys, snill, slem, så er man i hvertfall en dvergsjimpanse?
|
|
|
#18 |
|
Deltidsmamma
|
I dette tilfelle tror jeg man er noe spesiell. Det må da være fryktelig vanskelig å leve med å bli tilfrukket av alle menn mann snakker med? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Floksa er noget spesiell. Og Superior.
|