|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?..............................
_____________ Stolt mamma ![]() I'm knot dumb! Sist redigert av Supernala : 04-09-10 kl 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Nei, aldri.
![]() |
#63 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Jeg fikk ris på rompen noen ganger i løpet av oppveksten. Jeg har et godt forhold til mine foreldre og opplever det som skjedde som totalt udramatisk. Jeg husker veldig godt at det ikke var med kraft eller gjorde vondt, men at det var ydmykende. Jeg vet også at 2-3 av mine venninner også fikk ris noen få ganger i løpet av barndommen og at de også har godt forhold til sine foreldre og ikke opplever det som noe dramatisk eller spesielt grovt.
![]() |
#64 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Det hendte da jeg var ganske liten at jeg fikk ris på rumpa. Det var nok mest effekt i ydmykelsen, for jeg kan ikke huske at det gjorde spesielt vondt.
![]() |
![]() |
#65 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ble du slått som barn?Det var en ting jeg gjorde i barndommen som førte til ris. (jeg var fullstendig klar over det altså)
![]() |
#66 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Ble du slått som barn?Ja, jeg ble slått som barn. Ganske ofte og ganske hardt. Jeg opplevde også krangling og vold mellom de voksne, samlivsbrudd og rusproblemer. Jeg har jobbet mye med å reparere skadene dette har gjort, og med å finne gode måter å håndtere sønnen min på i vanskelige situasjoner. Jeg har jo begrenset med gode rollemodeller fra min egen oppvekst. Men jeg opplevde også mye god omsorg fra foreldrene mine, altså, så noen entydig dårlig barndom hadde jeg ikke.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Ble du slått som barn?Jeg fikk noen klask på rompa ja. Og flere av venninnene mine også. Husker en av de som ble slått i hodet med cherroxene sine av moren sin som var rasende for et eller annet. Jeg har et "greit" forhold til min mor nå, litt opp og ned relatert til akoholkonsum.
![]() |
#68 |
"De"
|
![]() Sv: Ble du slått som barn?Njai.. jeg ble vel ikke det. Men noen ganger ønsket jeg det. Mamma kunne godt å gitt meg en ørefik i stedenfor å si "det er ikke rart du ikke har kjøreste, så stygg som du er"
![]() |
#69 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Nei, ble aldri slått og har heller ikke hatt husarrest.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Ble du slått som barn?Ris på rumpa, lugget, ørefiker, kløpet blåmerker på, dratt over gulvet etter håret, og gjentatte ganger blitt fortalt kor håplaus og udugelig eg er. At eg aldri kom til å bli noko, og at eg aldri ville vera i stand til å ta vare på meg sjølv.
![]() |
#75 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?
![]() |
#76 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Ble du slått som barn?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ble du slått som barn?Aldri blitt fysisk straffet jeg nei.
![]() |
#78 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Ja, jeg ble banket av faren min. Vi har ikke hatt kontakt etter at jeg flyttet hjemmefra. Og det kommer vel neppe som noen overraskelse at det aldri i mitt liv kunne falt meg inn å legge hånd på barna mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du slått som barn?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|