Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er Bergans virkelig SÅ bra?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 16:58   #61
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?

Jeg syntes det oransje og brune var stilig jeg.

Gammel 06-09-10, 16:58   #62
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var en kjempefin Bergans-jakke Er ikke Bergans litt mer elastisk enn Stormberg-jakken?

Jeg er veldig fornøyd med Bergansklærne mine, både allværjakken, softshell jakke, bukse og fleece. Eldstejenta har hvit Stormberg allværjakke (damemodell) og den virker også veldig god

Gammel 06-09-10, 17:01   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Min er XL og jeg bruker 44/46 i overkroppen. Den er ganske lang i armene på meg, og passe lang i ryggen. (Jeg har også ganske lang rygg tror jeg. Sånne tunikakjoler blir alltid for korte på meg. )

Min er hvit og lekker. :elsk:

At jeg ikke kom på å spørre deg om du hadde tips til gode, vanntette ytterjakker. Da vet jeg hva jeg skal se etter. Må nemlig ha ny jakke som tåler godt med regn, så da får det kanskje bli denne?

Gammel 06-09-10, 17:02   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj det oppfor her i brunt og oransje var jo rålekkert. Jeg ville definitivt hatt det i brunt og oransje.

Gammel 06-09-10, 17:06   #65
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Prøvde denne i dag, Bergans Stranda Lady :

Den likte jeg utrolig godt da. Og den kostet ca 2750 kr.

Og så var jeg på Stormberg og prøvde dette settet:

Jakke 999 kr og bukse 699 kr.

Men var litt usikker på brunt og oransje... så vurderer evt lilla og svart om det blir aktuelt.

Og svart bukse.

Stilig det Stormberg settet men er glidelåsen på jakke skeiv?, skal være sånn sikkert...., eg får heil noia av sånt.

Gammel 06-09-10, 17:10   #66
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Denne skal eg hente på fredag.
Bestilt gjennom svigerinne som får halv pris på alt.

Gammel 06-09-10, 17:26   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte Bergans bedre på sånn egentlig, og den har jo mye bedre vannsøyle og sånn. Får tenke litt på det.

Zip:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:31   #68
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er utrolig stor forskjell på pris. Jeg har nylig kjøpt meg den Stormberg-jakken (bare i hvit, de hadde kun den i L på nett) og må si at jeg er forelsket.

Gammel 06-09-10, 19:31   #69
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Bergans Luster, den var ikke av de dyreste: (2599,-)

Er veldig fornøyd med stretchen i Bergansklærne, sitter veldig godt på!

Gammel 06-09-10, 20:50   #70
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Denne har de på tilbud:
(1599,-)

http://www.amfibi.no/display.aspx?me...2&prodid=14709

Gammel 06-09-10, 20:53   #71
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en Bergans jakke av ei snill venninne her i fjor, og da spanderte jeg på meg en bukse. Jeg er strålende fornøyd.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:53   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne har de på tilbud:
(1599,-)

Ikke dum den!?!
Passer kanskje ikke helt til grå bukse da men.

Gammel 06-09-10, 20:59   #73
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det brune og oransje settet var tøft! Ellers så sikler jeg litt på jakka til Zip.

Gammel 06-09-10, 21:02   #74
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Hadde en del Bergans på den Amfibisiden, men mye S og XS da

Gammel 06-09-10, 21:04   #75
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

De hadde Litlos i denne fargen i M, bør vel vurdere den da kanskje. Litt usikker på fargen til meg men, de hadde den i marine også. Noen som har erfaring med Bergans Liltos forresten?

Gammel 06-09-10, 21:19   #76
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Se på hva Hagløfs har
Synes de har mye fint.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 21:07   #77
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en HH jakke i plommefarge/dyp lilla, som ble kjøpt da jeg gikk gravid med storebror i 2001, den har jeg brukt til alt av uteliv siden han kom til verden, både i høstregn og iskalde slalomturer og den er både vanntett og vindttett og jeg er fortsatt stålende fornøyd med den.

Gammel 11-09-10, 17:37   #78
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HH er rimligere, og gode iallefall.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:34   #79
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte min første samtidig med første sesong av 71 gr. nord, og har den enda. Mener jeg fikk den for 2700, siden mannen kjøpte samtidig. Jakken har jeg enda og den er ofte i bruk av både mellombror og meg. Nøytral og mørkeblå. Jeg har også en softschell og nå sist kjøpte jeg jo "trenchcoate" i Bergans. Synes altså at det er god kvalitet og de holder godt. Jeg kjøper nøytrale farger og ikke 71 gr. nord kolleksjonene.
Har også en del Skogstad som vi er fornøyde med. Vi bruker mye ytterklær og supplerer med rimligere merker, men kvalitetsmessig er min erfaring at Bergans holder godt. Andre har andre erfaringer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:36   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne har de på tilbud:
(1599,-)

Fikk denne i posten i dag, fornøyd!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.