Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 00:17   #1
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det har vi aldri merket. Og mannen har EKSTREM luktesans. Så derfor må det ha vært noe spesielt da dere var der.

Vi var der samtidig med Tjorven i fjor, og er stadig litt overrasket over at hun ikke har kommentert det. Hun var jo ekstremt fornøyd.
Vi hadde en super ferie altså, men det var dager jeg ikke orket å være på stranden.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 08:25   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Vi var der samtidig med Tjorven i fjor, og er stadig litt overrasket over at hun ikke har kommentert det. Hun var jo ekstremt fornøyd.
Vi hadde en super ferie altså, men det var dager jeg ikke orket å være på stranden.

Jeg var der også samtidig med Tjorven i fjor og merket heller ingenting. :nok et datapunkt:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:03   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nedsatt luktesans, så jeg merker ikke sånt.

Dessuten var vi mest ved bassengene.

Gammel 11-09-10, 10:24   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Er det ingen andre i hele verden enn meg som opplevde intens amoniakk lukt på Alcudiastranden ved Sunwing ? fytti.....

Sjøgressfeltet som starter ganske grunt, og jeg regner med at det er gress som råtner under sanden ute i sjøen som er grunnen.

Jeg ble direkte kvalm flere dager, men det skal sies at jeg er veldig var for lukter.

For meg ødela det hele Alcudia ferien. Vi skal ikke tilbake dit.

Når var dette? Vi var der i juli og merket ingenting.

Kan underskrive på at SWR Alcudia er FERIE for barnefamilier. Noe av det beste er at stranden er så stor og lang at det aldri føles trangt der. Sukk, jeg vil gjerne tilbake når som helst men vi har ikke et slikt feriebudsjett hvert år.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:36   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på Alcudia i september ifjor, og jo, kloakklukten var veldig tilstedeværende ja.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:38   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Er det ingen andre i hele verden enn meg som opplevde intens amoniakk lukt på Alcudiastranden ved Sunwing ? fytti.....

Nei, det har vi ikke opplevd og vi har vært der alt fra mai, juli og september, i flere omganger.

Sist redigert av Neados : 12-09-10 kl 11:30.
Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 00:31   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har luktesans som en sporhund, og merket ingen lukt nå i mai. Nå skal det sies at vi oppholdt oss mest foran stranda på Viva Golf, litt nærmere sentrum. Der er det roligere og mindre grumsete vann.

Gammel 12-09-10, 12:07   #8
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi endte på litt over 40 000,- for to uker på Green Garden i Alanya for to voksne og to barn med SunGarden Inclusive. Var en heftig pris syns jeg, men da har vi betalt for måltidene.

Gammel 12-09-10, 14:53   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi endte på litt under 30 000,- kr for to uker på Green Garden i Alanya, inkl sungarden inklusive. (i september)

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.