Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Grønne samekofter på KIWIs årsfest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 22:15   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grønne samekofter på KIWIs årsfest

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Har du inntrykk av at alle/de fleste på FP lukker øynene, i lys av denne diskusjonen?

I den grad folk ikke har fokus på samehets, så tror jeg det rett og slett skyldes at mange ikke vet om det. Selv er jeg feks aldri på TIL-kamper. Imidlertid har jeg vært nordpå og hørt særdeles gufne utsagn fra etnisk norske, så at det finnes er jeg ikke i tvil om. Men det er jo ikke slik at alle har like smårasistiske familiemedlemmer bosatt nordpå som meg selv;-)

Ikke alle, og heller ikke de fleste, men at noen her er ignorante ovenfor den diskrimineringen og rasismen som daglig skjer i 2010 er åpenlyst.

Gammel 15-09-10, 02:02   #2
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror heller ikke det lå noen ond intensjon bak. Men det bør være mulig å tenke litt før man handler.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 23:46   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*Håper noen i Kiwi-ledelsen er medlem på fp, kanskje vi får et svar..?*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.