Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-10, 17:13   #781
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

I dag kjøpte jeg meg en Ane Mone tunika, i morsdagsgave til meg selv fra mann og barn. (Må jo utnytte at mannens samvittighet nå når han er bortreist )






Og så denne hverdagsskjorta fra HM (fargene er finere i virkeligheten, mer lilla):

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 10-02-10 kl 20:06.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-10, 18:03   #782
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Fin! Vet du hvordan størrelsen er på det Etui?

Svigerinna mi selger ETUI i butikken sin så eg har ein del i merket og synes det som oftest er litt stort i størrelsen, eg bruker vanligvis L men i ETUI veksler eg mellom L og M.

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 10-02-10, 23:29   #783
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Den er kjempegod, Spoon ! Har den selv i 2 ex. og er veldig fornøyd.

Har prøvd den noen ganger nå, og den er god. Men den er bittelitt lav i livet synes jeg, er glad det bare er en rekke med spinnere og ingen bak meg, dro den opp mange ganger i dag. Mulig jeg kjøpte den litt for stor.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 11-02-10, 07:53   #784
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

I dag kjøpte jeg meg en Ane Mone tunika, i morsdagsgave til meg selv fra mann og barn. (Må jo utnytte at mannens samvittighet nå når han er bortreist )






Og så denne hverdagsskjorta fra HM (fargene er finere i virkeligheten, mer lilla):


Veeeldig fint.
Likte spesielt godt morsdagsgaven øverst.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 11-02-10, 07:55   #785
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne har jeg kjøp brukt her inne og gleder meg til den dumper ned i postkassen min.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 11-02-10, 08:03   #786
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Den nederste skjorta har jeg også Nessie. Kjøpte den lilla,vet ikke om det er den du har?

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv  
Gammel 11-02-10, 10:35   #787
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Den nederste skjorta har jeg også Nessie. Kjøpte den lilla,vet ikke om det er den du har?

Den er liksom grønnbeige med lilla striper. Men fargene kom litt feil frem her egentlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 11:49   #788
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Vår/sommertøy fra Cathrine Hammel. Veldig praktisk med onesize




Spent på hvord shortsen sitter, men satser på at den blir bra

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 15:43   #789
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

kjøpt denne til meg selv idag. Nå er det bare å vente til den kommer i posten.

__________________

A&A er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 21:45   #790
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7




+ et lyseblått skjørt. Alt fra Kappahl

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 23:11   #791
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

A&A: Kul jakke! Hvor er den fra?

Morgana: Jeg ser du stadig lar deg friste av Carma Den bloggen er farlig!! Jeg var på Oslojakt etter den strikkete Cathrine Hammel-kjolen i dag - men uten hell. Må nok bestille i Trondheim...

Men jeg shoppet på By Ti-Mo i dag, sååå mye nydelig og veldig koselig butikk.
Denne tunikaen i lekker brun, samt en i pudderrosa (tips: de er ganske store i størrelsene)


Også en sort lang strikkejakke med søte detaljer fra samme butikken.

Og for julegavepenger kjøpte jeg meg jammen en skipakke på Sportshuset. Så nå er det ut med de smørefrie fra 8. klasse og jeg skal blir sprek

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Capture.JPG (19,0 KB, 4 visninger)
__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 23:22   #792
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 23:26   #793
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kiddo thx. Jakken er fra H&M den er utsolgt på nettet, så jeg rinte til dem og bestilte via telefonen.

__________________

A&A er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 00:29   #794
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Gratulerer med ski! Fikk i julegave av mannen selv og for første gang på 18 år sto gikk jeg langrenn i romjula! Går 4-5 ganger i uka nå som føret er så bra. Deilig å få rørt seg litt. Hammelkjolen kjøpte jeg på Cornelias Hus og de har jo nettbutikk Må innom TiMo butikken når jeg drar til Oslo neste gang

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

A&A: Kul jakke! Hvor er den fra?

Morgana: Jeg ser du stadig lar deg friste av Carma Den bloggen er farlig!! Jeg var på Oslojakt etter den strikkete Cathrine Hammel-kjolen i dag - men uten hell. Må nok bestille i Trondheim...

Men jeg shoppet på By Ti-Mo i dag, sååå mye nydelig og veldig koselig butikk.
Denne tunikaen i lekker brun, samt en i pudderrosa (tips: de er ganske store i størrelsene)


Også en sort lang strikkejakke med søte detaljer fra samme butikken.

Og for julegavepenger kjøpte jeg meg jammen en skipakke på Sportshuset. Så nå er det ut med de smørefrie fra 8. klasse og jeg skal blir sprek

morgana er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 21:02   #795
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.443
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av venla, her.




+ et lyseblått skjørt. Alt fra Kappahl

Disse var jeg og såg på i dag. Kjempefine

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 21:40   #796
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7



Bergans Hadsel Lady (superdeilig)


lyngen warm2 Stretch Jacket (denne er superdeilig og blir topp både til bruk alene og under skalljakke ).


Nå ønsker jeg meg bare ny skalljakke.....har bare ikke funnet ut hvilken jeg ønsker meg ennå

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 23:10   #797
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7


Denne Odd Mollyen i rosa som på bilde


Ane Mone


CO2Paris


Ane Mone

Samt en deilig hettejakke fra Kari Traa og en fra H2O og en mørk blå dongeribukse i herlig mykt stoff fra Killah og en deilig velour lang hettejakke i lilla fra Ilse Jacobsen

Da er lommeboka stengt for en liten periode....

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 17:26   #798
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Klarte ikke å gå forbi denne i butikken i dag. Den var veldig meg
(Den er fra St-martins, kjøpt på Namaste)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vaarjakke.JPG (131,4 KB, 64 visninger)
__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 20:12   #799
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Veldig stilig, Venla!

Jeg har vært innom salget på Hector og kjøpt meg grønne støvletter. Av Fp-modellen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 20:26   #800
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.570
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Denne kjøpte jeg i dag, men i hvit og lilla.
Og en blondesinglet fra By Ti-Mo. Fornøyd.

Rettelse: Ser nå at den ikke er helt lik. Jeg har ikke mønster i selve genseren, også er det større "broderier" øverst

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no