Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 11:11   #781
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Jøss, hadde de skjørtet? Jeg ringte dem (og overalt) og ingen hadde tatt det inn, så jeg måtte bestille det fra Sverige (og nå tas jo alt i tollen omtrent, så da blir det dyrere enn om jeg hadde funnet det i Oslo).. Toppen venter jeg også på; forhåndsbestilt på Cornelias Hus.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 11:14   #782
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Er det omslagstopp? Ser den har en sånn fold foran.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 11:16   #783
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Ja, den er omslags. Ingen knapper, men et hull til "beltesnor" på vanlig måte. Jeg hadde en i silke ifjor som ser dønn lik ut i snittet - håper ihvertfall det, for den var yndlingsplagget mitt i hele fjor sommer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 11:17   #784
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Knytingen er rett oppunder bysten, ja? Jeg ser halvgærn ut med knyting i livet.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 12:25   #785
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den er helt nydelig, Angelique! Jeg gikk for den todelte varianten i og med at det er blitt endel kjoler:


LEKKERT!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 13:08   #786
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Knytingen er rett oppunder bysten, ja? Jeg ser halvgærn ut med knyting i livet.

Det velger man vel litt selv tror jeg? Jeg knytter den i livet, for det er der jeg er smalest, men jeg ser jo på dukkebildene at dukken har den festet høyere enn meg. Fleksibelt, vil jeg si.

Men man må ha noe under, altså, en liten singlet eller noe sånt. Ellers blir det ganske så avslørende hvis man har antydning til pupper.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 13:56   #787
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.044
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

ÅH, hvor fant du den? Kåpen altså? Den har jeg lett etter, Kiddo! (Vi har bare FOR lik smak da.)

De har den her også: http://www.strawberry-clothing.co.uk/

Isa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-08, 14:01   #788
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

De er så dyre... for de nekter å ta bort momsen, og når man da får frakt og moms og TOLL!!! på toppen så blir det svinedyrt. Men selvsagt... må man...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-04-08, 21:00   #789
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Jeg finner stadig mer fint på Indiska, jeg. I dag har jeg kjøpt denne:



Samt en tynn, pudderrosa cardigan jeg ikke finner bilde av.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-04-08, 21:09   #790
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Og så har jeg bestilt fra Boden. To bikinier og en badedrakt til meg:











Og dette til gullungen:



__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-04-08, 21:43   #791
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Inne sko gra Ugg's



Classic mini (til meg altså)



Og sko
Bare mine er hvite istedet for blå



Skjønne å gå med


Minsten fikk Krista Lyngaard bukse til 17.mai i dag.Da er antrekket hans i boks.Brun nydelig bukse som jeg kjøpte hoos Erta Berta i Drammen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-04-08, 23:34   #792
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Xian; har du handlet mye fra Boden? Jeg har sett SÅ mye fine klær der som jeg har lyst på. Blir det mye i porto? Hvordan er service ellers.

Har sett en kjole jeg kunne tenkt meg til vårens festligheter.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-04-08, 23:51   #793
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Xian; har du handlet mye fra Boden? Jeg har sett SÅ mye fine klær der som jeg har lyst på. Blir det mye i porto? Hvordan er service ellers.

Har sett en kjole jeg kunne tenkt meg til vårens festligheter.

Jeg har handlet derfra en gang før, og var veldig fornøyd. Frakten er ikke dyr, bare 6 pund. Men man må jo betale toll da. Jeg trøster meg med at pundet er lavt for tiden.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 20:44   #794
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Etter x antall ganger hos tannelegen til rotfylling, trengte jeg en liten pick-me-up!


Da ble det denne klokka (til venstre i bildet)


Og denne veska!

Jaja.. det ble billigere enn rotfyllingen i det minste

Så flott veske!!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 20:46   #795
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den er helt nydelig, Angelique! Jeg gikk for den todelte varianten i og med at det er blitt endel kjoler:

Den var kjempefin! Likte den orange kjole du har kjøpt også. Blir shoppesugen her

morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 23:06   #796
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så flott veske!!

Ja, jeg fikk den i går, og den er helt fantastisk IRL!!! Jeg bare elsker den! Og en superpraktisk størrelse

Fikk handla litt i dag også. Knerten vokser ut av skoene sine, så da ble det disse hos Alma & Lukke (bare håper, håper at de har de igjen, har bare bestilt på nett for å hente i butikken)


Og han måtte visst ha med solhatt i barnehagen


Så da ble det denne, i en lys blåturkis farge!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-04-08, 11:39   #797
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Har endelig fått tak i RIKA-veske, denne men i brunt

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 18-04-08, 11:46   #798
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Og Pilgrim smykke, kjede som kan varieres med diverse charms.
Dette kjedet (men i sølv) :

Og denne charmsen :

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 18-04-08, 11:58   #799
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

En liten forberedelse til ferien vår.

Kjøpte denne forleden til eldstemann.


Noen som har tips om hvor jeg billigst får tak i mer Katvig? Singleter og t-skjorter mm. ?


Sist redigert av Left : 18-04-08 kl 12:29. Årsak: Dylskesi
 
Gammel 18-04-08, 13:22   #800
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

En liten forberedelse til ferien vår.

Kjøpte denne forleden til eldstemann.


Noen som har tips om hvor jeg billigst får tak i mer Katvig? Singleter og t-skjorter mm. ?

Danske nettbutikker? www.prinsessebutikken.dk for eksempel.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no