Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 00:12   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Cream er i alle fall generelt stort i størrelsen, HSJ. Jeg tror M blir for stort til deg, men du får jo et bedre svar fra noen som har prøvd plagget.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 00:21   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Cream er i alle fall generelt stort i størrelsen, HSJ. Jeg tror M blir for stort til deg, men du får jo et bedre svar fra noen som har prøvd plagget.

Takk for svar! Jeg har ingen plagg fra Cream, og dermed ingen erfaring. Men størrelsen varierer kanskje fra plagg til plagg, også, selv om det er samme merke? Jeg vil ha fin kjole med prikker på! Annen fin kjole med prikker på?

Gammel 06-02-11, 01:14   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Takk for svar! Jeg har ingen plagg fra Cream, og dermed ingen erfaring. Men størrelsen varierer kanskje fra plagg til plagg, også, selv om det er samme merke? Jeg vil ha fin kjole med prikker på! Annen fin kjole med prikker på?

De har den i XS da, hos Tante Bruun.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 21:31   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De har den i XS da, hos Tante Bruun.

Takk for svar, men jeg mistenker at det blir knapt, altså. Tror jeg må satse på fysiske butikker.

Gammel 06-02-11, 21:32   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Takk for svar, men jeg mistenker at det blir knapt, altså. Tror jeg må satse på fysiske butikker.

Jeg tror ikke det. Hele feltet over puppene etc er sånn stoff som er VELDIG tøyelig. Og Tussa, som jevnt over er en 42 oventil, fikk på seg str S, men fant ut at M kanskje satt penere. Og S satt helt fint til meg som er en 38/40. Så denne er jeg 99 % sikker på at XS passer deg, i og med ingenting strammer noen steder.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 20:20   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på weekendtur med Nessie og Tussa.

Jeg har bl.a. kjøpte samme CN knickers som Nessie og samme vårjakke fra HM. Jeg har også kjøpt en lys underkjole fra Cream, en billig blingklokke og en slik ring Nessie viser, bare med annen skrift. Ja, og en veske fra HM.

Jeg er mest fornøyd med FP-kjolen, blu demin dress fra Cream. Den satt utrolig fint på!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 22:24   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har vært på weekendtur med Nessie og Tussa.

Jeg har bl.a. kjøpte samme CN knickers som Nessie og samme vårjakke fra HM. Jeg har også kjøpt en lys underkjole fra Cream, en billig blingklokke og en slik ring Nessie viser, bare med annen skrift. Ja, og en veske fra HM.

Jeg er mest fornøyd med FP-kjolen, blu demin dress fra Cream. Den satt utrolig fint på!

I tillegg til dette (som det jo ligger flere bilder av rundt i tråden fra før) kjøpte jeg en Creamtights:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 22:26   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper man cream på nett. Vet om smartgirl men da kommer jo toll på?

Gammel 07-02-11, 11:46   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvor kjøper man cream på nett. Vet om smartgirl men da kommer jo toll på?

På Facebook er det iallefall en del butikker som har sider der, fra butikkene sine, som har Cream. Feks Vakrevene, Studio Mote, Tante Bruun... De sender. Ellers kan du google Cream clothing på norske nettsider.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 12:12   #10
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nessie: Hvor har du fått tak i den kuuule ringen?

Gammel 07-02-11, 12:17   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Nessie: Hvor har du fått tak i den kuuule ringen?

På "Hjertelig" i Ulsteinvik. ;-) Mange ulike tekster. Se på www.snellaogpetronella.no

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 12:44   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg søkte på "Cream clothing" på Facebook nå nettopp, og fikk bl.a. opp gruppen "For the right to wear whipped cream as clothing". Kanskje ikke helt det samme.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-02-11, 23:45   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 08-02-11, 10:46   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har som sagt S. Er nok fort en 38 oventil ja. Denne er jo tøyelig også.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 11:09   #15
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Shoppet da jeg var på sydenferie på Tenerife tidligere i år:

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 13:14   #16
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Tunika og underkjole fra TiMo

Gammel 08-02-11, 13:37   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets første substansielle kjøp her - ullfora vinterstøvler som forhåpentligvis er varme og gode:

Jeg har kikket på dem hele sesongen, og nå var det halv pris på Walkabout - 599.

Sist redigert av Bluen : 08-02-11 kl 13:49.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 18:11   #18
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Årets første substansielle kjøp her - ullfora vinterstøvler som forhåpentligvis er varme og gode:

Jeg har kikket på dem hele sesongen, og nå var det halv pris på Walkabout - 599.

Så fine! Er de bestilt på nett?

Gammel 10-02-11, 18:38   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Så fine! Er de bestilt på nett?

Nei, jeg kjøpte mine på Walkabout i Grensen, Oslo, men Bauche har nok bestilt på nett: www.lillevinkelsko.no. Det var bare 36 og 38 igjen sist jeg var innom.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 22:42   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kjøpte mine på Walkabout i Grensen, Oslo, men Bauche har nok bestilt på nett: www.lillevinkelsko.no. Det var bare 36 og 38 igjen sist jeg var innom.

Walkabout nettbutikk blir videresendt til lillevinkel nå - så her er det nok noen fusjoner på gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.