|
|
#781 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det reint publikumsfrieri siden jeg skal ha barna til broren min på besøk: Tomatsuppe med makaroni og pannekaker etterpå.
|
|
#782 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det søt hvitløkskylling med stekte søtpotetkaker og korianderdressing.
|
|
#783 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådTorskepanne med kokosmelk fra god fisk. http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Torskepanne
|
|
#785 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådJeg gleder meg!! Vi skal ha fårikål i leirgryte, brunet med urter, krydder og hvitløk. Det er så utrolig godt! Og litt rødvin skal vi også ha. Jeg gjorde alt klart i går kveld, og har nå kommet hjem og fått puttet alt i leirgryta. |
|
|
|
|
#787 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådLammepølser og kålrabistappe.
|
|
#788 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådBasilikumsduftende torsk med manchego, brokkoli og hjemmelaget majones. Hjemmelaget majones var kjempeenkelt å tilberede. |
|
|
|
|
#789 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFiskekaker på rundstykker... |
|
|
|
|
#791 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådTandoorikrydret kyllinglår med søtpotet- og linsekarri (karboloader før Oslo halvmaraton!). |
|
|
|
|
#792 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådIgår fikk ungene rester til kvelds(de hadde varm lunsj som er middagsrett i barnehagen) mens jeg og mannen hadde kinesisk.
|
|
#793 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI går hadde vi middagen ute på bål ned ved Mjøsa |
|
|
|
|
#794 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det pasta- og brokkoligrateng med sprø topping, og stekt bacon til.
|
|
#795 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådMini på 12 skal lage middag idag, han har skrevet handlelapp til meg på hva han trenger:
|
|
#798 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådBlomkålsuppe
|
|
#799 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFjellørret med stekt løk, potet og kokt blomkål og gulrøtter - økologisk |
|
|
|
|
#800 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI går hadde vi stekte pølser (til ungenes store glede) og hjemmelaget pommes frites. Ketchup til ungene og karamellisert løk og salat til meg og mannen.
![]() |
|
|