![]() |
#781 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6I dag er jeg veldig fornøyd med at jeg klarte målet mitt om å være fysisk aktiv hver dag i april. Det burde ikke være noen bragd all den tid jeg har vært helt eller delvis sykmeldt hele måneden samt at det har vært mange fridager, men læll! Jeg har vært så nedfor og nedtrykt og overspist noe inni granskauen, så jeg er glad for at jeg har klart DETTE i alle fall.
#782 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Haha! Skal si vi tenker forskjellig. Jeg tenkte at det var en ekstra stor bragd fra din side, siden du har vært sykemeldt.
#783 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Haha, mens jeg tenkte at det der kjenner jeg igjen. Når jeg er sykemeldt er fysisk aktivitet helt nødvendig for å bli frisk. Uansett, kred til Divine. |
![]() |
![]() |
#784 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Kjempekoselig 1.mai feiring med frokost i lokallaget og tur til sentrum og gå i tog. Vi var 15 stk av store og små. |
![]() |
![]() |
#785 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Pils etter dugnad i borettslaget. Å bli kjent med en ny nabo, som er nesten bare halvparten av min alder, og få kjemi med en gang. Så herlig å bli kjent med folk som man trodde man ikke kom til å ha noe felles med. |
![]() |
![]() |
#789 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Å få hjulpet min gravide søster å flytte. |
![]() |
![]() |
#790 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Takk, dere. Jeg har sovet elleve timer i natt! Jeg har sovet dårlig siden januar, jeg våknet uthvilt i dag! Magi.
#792 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Fem gjennomførte konfirmasjonsseremonier. Ungdommen nå til dags altså, de er jaggu fine.
#794 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Veldig flott seremoni!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 05-05-19 kl 22:18. |
![]() |
![]() |
#796 |
koko
|
#797 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg ble ferdig med min del av semesteroppgaven i går, og telefon om jobbintervju senere i uka.
#798 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Noen her inne fortalte meg at ber du prikken åpnes i ny fane, så går du til den nye fanen og skriver der. Det funker hver gang på min telefon. |
![]() |
![]() |
#799 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Er veldig glad for vel overstått konfirmasjonshelg, og glad det er ferdig. |
![]() |
![]() |
#800 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Nydelig dialog med en nydelig lærer. Det er så fint at når man moter seg opp og sender en mail om noe litt trøblete, så blir det tatt tak i ordentlig og proft og med umiddelbar tilbakemelding.
Emneord |
glad glede |
|
|